800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

تامین امنیت، مهم ترین وظیفه نیروهای مسلح/اربعین حسینی پیام وحدت و همدلی را به رخ جهانیان می کشد

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مهم ترین وظیفه نیروهای مسلح تامین امنیت کشور است.
تامین امنیت، مهم ترین وظیفه نیروهای مسلح/اربعین حسینی پیام وحدت و  همدلی را به رخ جهانیان می کشد
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) گفت: مهم ترین وظیفه نیروهای مسلح حفظ امنیت در کشور است.
وی با بیان اینکه افرادی به دنبال نا امن کردن منطقه و کشور ایران بودند و در سایه تلاش نیروهای انقلابی نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، افزود: نیروهای مسلح جلوی افرادی که به دنبال ایجاد ناهنجاری های اجتماعی هستند را بگیرد.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در همه زمینه ها منوط به وجود امنیت در کشور است، اظهار داشت: استکبار در سایه نا امنی در کشور های همسایه ذهن های نخبه را خاموش کرده و افراد موثر را در دنیای اسلام از بین برده است.
وی در ادامه با بیان اینکه دست دراز کردن به سوی استکبار جهانی هیچ مشکلی از مشکلات ایران را حل نمی کند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال سلطه گری هستند و می خواهند ملت ایران را پست و ضعیف ببینند.
حجت السلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه در زمان طاغوت، کشور ایران به دست افراد سست عنصر و ذلیل افتاده بود که حرفی برای دفاع از کیان اسلامی نداشتند، اذعان داشت: امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت های جوانان، جمهوری اسلامی ایران عزتمند شده و در راس همه مسائل قرار دارد.
وی با بیان اینکه کشور ایران در زمینه های مختلف توطئه های آمریکا را در منطقه خنثی کرده است، خاطر نشان کرد: با توجه به حماقت و افراطی گری رئیس جمهور آمریکا حرکت ما باید بر خلاف خواسته های دشمن باشد.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مسئولین ایران برای پیشرفت و توسعه کشور باید در مسیر رهنمود های مقام معظم رهبری قرار بگیرند، گفت: ما نباید فریب غربی ها رابخوریم چون همه آنها با برنامه ریزی از پیش تعیین شده حرکت می کنند و به دنبال از بین بردن بنیاد انقلاب هستند.
وی در پایان با بیان اینکه خانواده ها باید فرزندان خود را در مسیر الهی و دینی تربیت کنند و آنها را از بازی های انحراف کنند فضای مجازی دور نگه دارند، تصریح کرد: اربعین حسینی عشق، ایمان و پیام وحدت و همدلی را به رخ جهانیان می کشد.
 
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 9169
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *