800
۰
گزارشی از انتظار 10 ساله دیار نخل و نگاره برای ایجاد شبکه مخابراتی،

به اغما رفتن خطوط تلفن ثابت در شهرک لب سنگی سراوان/ رئیس مخابرات: به هیچ فردی اطلاعات نمی دهم

ساکنین شهرک لب سنگی شهرستان سراوان حدود 10 سال است که از داشتن خطوط تلفن ثابت محروم هستند.
به اغما رفتن خطوط تلفن ثابت در شهرک لب سنگی سراوان/ رئیس مخابرات: به هیچ فردی اطلاعات نمی دهم
به گزارش شستون، ساکنین شهرک لب سنگی شهرستا سراوان حدود 10سال است که از داشتن تلفن ثابت برای ارتباط گیری درون شهری و ارتباطات اینترنتی محروم و از عدم حصول نتیجه مساعد نیز گلایه مند هستند.
یکی از ساکنین شهرک لب سنگی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: با وجود ساکن بودن 400 تا 500 خانوار در این شهرک، تاکنون شبکه تلفن ثابت ایجاد نشده است.
 وی با بیان اینکه بیش از 10 سال است که پست مخابرات در آنجا زیر سازی نشده است، گفت: برای ایجاد شبکه تلفن ثابت از 10سال گذشته تا کنون از نماینده دوره گذشته، نماینده کنونی، رئیس مخابرات سیستان و بلوچستان، رئیس مخابرات شهرستان، فرمانداری و شوراهای شهر پیگیری های لازم را انجام داده اند.
این شهروند ساکن شهرک لب سنگی سراوان با اشاره به دلسرد شدن از عدم حصول نتیجه، خاطر کرد: گفته شده است که هر متقاضی نسبت به تأسیس ایجاد شبکه خطوط تلفن، باید مبلغ یک میلیون ریال واریز کند.
وی این درخواست را "نه" به خواسته مردم عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از ساکنین این شهرک در مناطق دیگر دارای خطوط تلفن ثابت هستند و خواستار انتقال خط خود می باشند و لزومی برای ایجاد خط جدید نیست که چنین درخواستی از مردم کرده اند.
این شهروند سراوانی در پایان خواستار پیگیری این موضوع از سوی این پایگاه خبری تحلیلی شهرستان شد.
در ادامه، خبرنگار شستون جهت پیگیری این موضوع در تماسی که با حسین احمدی نسب رئیس مخابرات سراوان داشت، وی گفت: به هیچ فردی اطلاعات نمی دهد و اگر اطلاعات می خواهید با فرمانداری ارتباط بگیرید.


انتهای پیام/
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 9197
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *