800
۰
در یادواره شهیدان دانش آموز مطرح شد

نقش مهم جوانان در دوره های مهم و اساسی انقلاب اسلامی/وجود امنیت پایدار در راستای آمادگی رزمی نیروهای مسلح

رئیس دادگستری شهرستان سراوان گفت: کشور ایران با آمادگی رزمی نیروهای مسلح توانسته است یک امنیت پایدار را در حوزه جغرافیایی خود ایجاد کند.
نقش مهم جوانان در دوره های مهم و اساسی انقلاب اسلامی/وجود امنیت پایدار در راستای آمادگی رزمی نیروهای مسلح
به گزارش شستون، یادواره شهید محمد حسین ذوالفقاری و شهیده زینب کمایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیزپور رئیس دادگستری و امام جمعه موقت، ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش، محمد حسین جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه، علی جهانتیغ مسئول حوزه دانش آموزی شهید فهمیده و جمعی از دانش آموزان در کاردانش دخترانه ایران شهرستان سراوان برگزار شد.
در این یادواره حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیز پور رئیس دادگستری و امام جمعه موقت شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: شهیدان آرزوی برگشت به این دنیا را برای اینکه بار دیگر در مقابل دشمنان و کفار ایستادگی کنند را دارند.
رئیس دادگستری شهرستان سراوان مجهز بودن افراد به علم روز و کسب رضایت الهی را از ویژگی های اخلاص در عمل عنوان کرد و اظهار داشت: دانش آموزان بسیجی درس خواندن صحیح و پیگیری مسائل آموزشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و مدیران شایسته استان سیستان و بلوچستان از بین آنها انتخاب خواهند شد، تصریح کرد: روحیه بسیجی را با درس خواندن در خود تقویت کنید.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور با بیان اینکه قوانین مدون جمهوری اسلامی ایران همواره به نقش جوان و دوره جوانی اهمیت ویژه قائل شده است، اذعان داشت: این قشر از جامعه می توانند نقش تاثیر گزاری در زندگی فردی، اجتماعی و حکومتی داشته باشد.
وی ادامه داد: جوانانی که امام خمینی (ره) آنها را آینده سازان انقلاب می دانست، توانستند در هشت سال دفاع مقدس که یک دوران مهم و اساسی در کشور بود، نقش آفرینی کنند و وظیفه خود را در دفاع از مردم و انقلاب انجام دهند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان روحیه اخلاص، فداکاری و ایمان جوانان را از جمله راه های پیروزی در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: مسئولین آموزش و پروش خاطرات شهدا را تهیه و بین دانش آموزان منتشر کند تا آنها با اخلاق و منش شهیدان آشنا شوند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در منطقه ای پر از ظلم و تجاوز قرار گرفته است ، تصریح کرد: کشور ایران با آمادگی رزمی نیروهای مسلح توانسته است یک امنیت پایدار را در حوزه جغرافیایی خود ایجاد کند.
 
انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 9198
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *