800
۰
در حاشیه مسابقات فوتسال بین دانشگاهی سراوان مطرح شد

برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال بین دانشگاهی در روز دانشجو/بهبود روحیه دانشجویان مهم ترین هدف مسابقات فوتسال

مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان از برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال بین دانشگاهی در روز دانشجو خبر داد.
برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال بین دانشگاهی در روز دانشجو/بهبود روحیه دانشجویان مهم ترین هدف مسابقات فوتسال
به گزارش شستون، اولین دوره مسابقات فوتسال بین دانشگاهی شهرستان سراوان با حضور دانشجویان مجتمع دانشگاهی آموزش عالی، دانشگاه علمی کاربردی، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان بین هشت تیم آغاز شد، که در بازی فینال تیم های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، مجتمع دانشگاهی آموزش عالی و پیام نور سراوان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در حاشیه این مسابقات سعید سپاهی مدیر تربیت بدنی مجتمع دانشگاهی آموزش عالی و داور این مسابقات در گفت و گو با شستون با بیان اینکه مسابقات فوتسال بین دانشگاهی بین هشت تیم برگزار شده است و چهار تیم به فینال این مسابقات راه پیدا کرده اند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان، مجتمع آموزش عالی و دانشگاه پیام نور به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده اند.
وی با توجه به اینکه این دوره از مسابقات برای اولین بار در سراوان برگزار شده است، افزود: استقبال دانشجویان از این مسابقات پر رنگ بود و بازیکن های شهرستانی و استانی شرکت کردند.
مدیر تربیت بدنی مجتمع دانشگاهی آموزش عالی شهرستان سراوان سلامت جسمانی، ایجاد شور و نشاط در دانشجویان شهرستانی را از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه دانشجویان شهرستانی بیشتر وقت خود را در خوابگاه می گذرانند، این بازی های دوستانه موجب بهبود روحیه آنها می شود.
وی در ادامه به مناسبت روز دانشجو از برگزاری دوره جدیدی از مسابقات فوتسال بین دانشگاهی شهرستان های سراوان، مهرستان و سیب و سوران در 16 آذر ماه خبر داد و تصریح کرد: کلیه دانشگاه های سراوان بزرگ را در این دوره از مسابقات دعوت خواهیم کرد.
سپاهی از مسئولین و مردم خواست که در دوره های جدید این مسابقات حضور پر رنگ و فعالی داشته باشند.
در این دوره از مسابقات فوتسال بین دانشگاهی کاپ اخلاق به دانشگاه علمی کاربردی شهرستان سراوان تعلق گرفت.
انتهای پیام/1675
 
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 9219
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *