امام جمعه شهرستان سراوان:

رهبر سازی شیطان بزرگ در دنیا برای چپاول کشورهای اسلامی/ الهی بودن شاخصه ذاتی انقلاب اسلامی ایران است

شستون , 11 آبان 1396 ساعت 7:54

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: آمریکا که شیطان بزرگ است، برای چپاول کشورها اسلامی توطئه هایی را طراح ریزی کرده است.


به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان سراوان گفت: دانش آموزان باید به گونه ای گام بردارند که از غبار آلودگی هایی که امروز دشمنان مکتب پیامبر (ص) در دنیای اسلام به وجود آورده اند به دور باشند و با بصیرت آنچه را که شایسته یک نظام الهی است در بستر انقلاب اسلامی ترویج دهند.
وی افزود: هنوز نتوانسته ایم در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و در دل جوانان دلداده راه حق به خوبی انقلاب اسلامی و دشمنان ایران اسلامی را معرفی کنیم.
امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) که با ندای قرآنی گام برداشت، آنچنان زلزله و وحشت را در دنیا و دل دشمنان به وجود آورد که به ذهن هیچ یک از تحلیلگران مسائل روز به ثمر رسیدن چنین انقلابی خطور نمی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه امریکا شیطان صفت است، ادامه داد: ایران اسلامی هشت سال مقابل کفر در جنگ تحمیلی که آمریکا طراحی کرده بود، دفاع کرد.
وی با اشاره به توطئه های آمریکا قبل از انقلاب اسلامی ایران، گفت: تجزیه کشورهای اسلامی، تجزیه مرزها، رهبر سازی در جهان اسلام و ایجاد رژیم غاصب صهیونستی در دل اسلام از جمله توطئه هایی است که آمریکا برای چپاول کشورهای اسلامی طراحی کرده است.
امام جمعه شهرستان سراوان با تأکید بر ایجاد انقلاب اسلامی ایران در دنیای اسلام خلاف ایده های آمریکا، تصریح کرد: الهی بودن یکی از شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی ایران است و چون انقلاب اسلامی ذاتاً الهی است نمی تواند با آمریکا که شیطان است همگرایی داشته باشد.
حجت اسلام و المسلمین بامری ادامه داد: سازش ناپذیری، دائمی بودن مبارزه با استکبار، تهاجمی بودن انقلاب و تکلیف گرایی از دیر شاخصه های انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به اینکه باید در وحدت کلمه و تقریب میان مسلمانان سردمدار باشیم، خاطر نشان کرد: باید با افرادی که میان مسلمانان انشقاق ایجاد می کنند، مقابله کرد و اجازه ایجاد خدشه به این اصل را نباید به دشمنان داد.
امام جمعه شهرستان سراوان به دانش آموزان توصیه کرد تا با علم آموزی، هوشیارانه برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
 
 
انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 9222

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/9222/رهبر-سازی-شیطان-بزرگ-دنیا-چپاول-کشورهای-اسلامی-الهی-بودن-شاخصه-ذاتی-انقلاب-ایران

شستون
  https://shastoon.ir