800
۰
بخشدار بم پشت شهرستان سراوان:

استکبار ستیزی یک باور ملی است/ حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ‌ محکم به کینه توزی های آمریکا خواهد بود

بخشدار بم پشت گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در یوم الله ۱۳ آبان پاسخ محکم به لفاظی و‌کینه توزی های آمریکا خواهد بود.
استکبار ستیزی یک باور ملی است/ حضور حداکثری مردم  در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ‌ محکم به کینه توزی های آمریکا خواهد بود
به گزارش شستون، کریم زایی در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه که روز گذشته در  سالن اجتماعات بخشداری سیرکانی برگزار به نامگذاری این روز به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و  مبنای نامگذاری این روز را سه رویداد مهم تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ ، کشتار دست جمعی تعداد کثیری از دانش آموزان انقلابی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ برشمرد.
 
 وی افزود: ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان یک روز ملی و نماد همبستگی در مبارزه با استکبار جهانی به ثبت رسیده است.
 
بخشدار بم پشت پشت با بیان اینکه  ۱۳ آبان به یک گروه و یا صنف خاصی اختصاص ندارد گفت: استکبار ستیزی یک باور مسلم دینی است نه جناحی که مردم مرزدار بخش بم پشت همگام با دیگر مردم نقاط کشور در این روز به میادین آمده و شعار مرگ بر استکبار سر خواهند داد.
 
 کریم زائی با اشاره به طاغوت اعظم بودن آمریکا  در این برهه از زمان برای ملت ایران، از مردم خواست تا به دور از تعلقات سیاسی و با ایجاد همبستگی عمومی از مواضع خصمانه سردمداران کفر در غرب که در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار قرار دارد، نسبت به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و  انقلاب اسلامی ایران غافل نباشند.
 وی سخنان سخیف ترامپ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گزاف برشمرد و اظهار داشت: ملت شریف  ایران اسلامی هرگز در برابر زیاده خواهی دشمنان نظام سر تعظیم فرود نیاورده و نخواهد آورد.
 
بخشدار بم پشت خاطر نشان کرد: مردم مومن و ولایت مدار ایران  همواره در مناسبت های ملی مذهبی با حضور گسترده در صحنه و با انسجام و اتحاد  حماسه ها آفریدند که دشمنان نظام اسلامی ایران را مأیوس کرده اند.
 
کریم زایی در پایان از مدیران دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی خواستار برنامه ریزی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن یوم الله ۱۳ آبان با توجه به مواضع خصمانه و سخنرانی خشم آلود رئیس جمهور سخیف آمریکا علیه ایران اسلامی شد تا حضور حداکثری آحاد مختلف مردم و به ویژه جوانان و دانش آموزان در مراسم راهپیمایی حضوری به خوبی نمایان شود و پاسخی محکم و دندان شکن به لفاظی و کینه توزی های آمریکا باشد.
 
 
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 9226
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *