800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

مقابله مشترک با تهدید های آمریکا در سایه همکاری ایران و روسیه/ 13 آبان نمادی از مقاومت اسلامی در مقابل دسیسه های دشمن است

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور روسیه گفت: همکاری ایران و روسیه برای مقابله مشترک با تهدید های آمریکا مفید است.
مقابله مشترک با تهدید های آمریکا در سایه همکاری ایران و روسیه/ 13 آبان نمادی از مقاومت اسلامی در مقابل دسیسه های دشمن است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ نماز جمعه این هفته (12 آبان ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور روسیه گفت: همکاری ایران و روسیه برای مقابله مشترک با تهدید های آمریکا مفید است و می توانیم در مبادلات اقتصادی خود دلار را حذف کنیم.
وی در ادامه افزود: آمریکا تروریست پرور و به دنبال ایجاد اختلاف و دسیسه می باشد و این در حالی است که تهران و مسکو می توانند، در میدان های دشوار اهداف مشترکی را دنبال کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که سفارت آمریکا توسط دانشجویان خط امام راحل تسخیر شد، اظهار داشت: لانه جاسوسی آمریکا پس از انقلاب به دنبال پی ریزی طرح هایی برای تضعیف انقلاب اسلامی بود، که بتواند ضربه مهلکی به بنیاد این کشور بزند.
وی با بیان به اینکه 13 آبان ماه نمادی از مقاومت اسلامی در مقابل دسیسه های دشمنان است، تصریح کرد: در پی افشای چهره شیطانی آمریکا توسط امام خمینی (ره) فتنه های دشمنان شناخته و به موقع خنثی شد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: 13 آبان ماه خنثی کننده فتنه ها و توطئه های دشمن بود که مزدوران این لانه جاسوسی به اسارت گرفته شدند و جوانان ما این پیام را به دنیا دادند که با ایمان قلبی می توان در مقابل شیطان بزرگ ایستاد.
وی با اشاره به سالروز اربعین شهادت امام حسین (ع) اذعان داشت: امام حسین (ع) نماد شجاعت و ایستادگی در مقابل دشمنان است و اربعین همیشه فرصتی برای پاک شدن روح و جسم می باشد.
امام جمعه شهرستان سراوان در پایان با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) عنوان کرد: اگر انسان ها می دانستند که زیارت قبر امام حسین (ع) چقدر فضیلت دارد، از شوق آن می مردند.
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 9230
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *