800
۰
همزمان با ۱۳ آبان؛

غریو "مرگ بر استکبار" در آسمان مهرستان پیچید/ حضور شکوهمند آحاد مردم در یوم الله سیزدهم آبان

راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان با حضور آحاد مردم در شهرستان مهرستان آغاز شد.
غریو "مرگ بر استکبار" در آسمان مهرستان پیچید/ حضور شکوهمند آحاد مردم در یوم الله سیزدهم آبان
به گزارش خبرنگار شستون، اقشار مختلف مردم و مسئولین اعم از ائمه جمعه و جماعات، مسئولین اداری ، سران طوایف و معتمدین، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، بانوان، کسبه، بازاریان ،دانشجویان و دانش آموزان حضوری پر شور و گسترده را در راهپیمایی ۱۳ آبان از خود به منصه ظهور گذاشتند. 
 
مردم همیشه در صحنه و حاضر شهرستان مهرستان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمدند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی عرصه ها حامی انقلاب اسلامی و اهداف والای امام راحل و مرزهای جمهوری اسلامی هستند.
راهپیمایی ۱۳ آبان از محل فرمانداری آغاز شد و  تا آموزش و پرورش مهرستان  ادامه دارد که پس پایان پیمودن مسیر های معین و تجمع تظاهر کنندگان دیگر برنامه های فرهنگی مانند سخنرانی قرائت بیانیه آغاز می شود.
مردم شهرستان سراوان هم نوا با دیگر نقاط کشور با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر استکبار"، "مرگ بر اسرائیل " و "مرگ بر داعش" نفرت خود را از سراوان کفر و به ویژه شیطان بزرگ و رأی آنان ترامپ رئیس جمهور ایالت آمریکا اعلام کردند.
مهرستانی ها با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند ظالمان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابل اراده پولادین مردم ایران تقریبا پوچ هستند و توان مقابله با ایرانیان را نخواهند داشت.
 
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 9232
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *