800
۰
در ادامه پیگیری های رسانه ای گرانی گوجه فرنگی در سراوان مطرح شد

میدان میوه و تره بار سراوان زیر ذره‌بین بازرسین قرار گرفت/ فروش گوجه فرنگی با سود ۳۵ درصد

به دنبال افزایش قیمت گوجه فرنگی در شهرستان سراوان، واحد های بازرسی از میدان میوه و تره بار و فروشگاه های سطح شهرستان بازدید کردند.
میدان میوه و تره بار سراوان زیر ذره‌بین بازرسین قرار گرفت/ فروش گوجه فرنگی با سود ۳۵ درصد
به گزارش شستون؛ افزایش قیمت گوجه فرنگی در شهرستان سراوان گروه های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت را به میدان میوه و تره بار در ساعات اولیه صبح کشاند.
مهرداد طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: با توجه به اعتراضات مردمی مبنی بر گران شدن قیمت گوجه فرنگی در شهرستان، اکیپ های بازرسی از ساعت پنج صبح همزمان با آغاز فعالیت میدان میوه و تربار، بازدید های خود را شروع کردند.
 
وی افزود: بازرسان پس از بازدید و بررسی فاکتور های خرید و فروش، مورد خاصی مبنی بر گران فروخته شدن گوجه فرنگی مشاهده نکردند.
 
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان با بیان اینکه قیمت اجناس بستگی به درجه مرغوبیت کالا دارد، گفت: بالاترین درصد سود در کلیه اجناس، مربوط به میوه و تره‌بار است و با توجه به ضایعات زیاد در گوجه فرنگی، ۳۵ درصد سود برای این نوع از محصول در نظر گرفته شده است.
طاهری با اشاره به اینکه فروش هر کیلو گوجه فرنگی به قیمت چهار هزار تومان واقعا گران است، خاطر نشان کرد: در بررسی های صورت گرفته از واحد های صنفی و میدان میوه و تره بار حداکثر قیمت فروش هر کیلو گوجه فرنگی، ۳ هزار و ۵۰۰ تومان مشاهده شده است که اگر بیش از قیمت مذکور به فروش برسد، تخلف محسوب می شود.
وی در پایان خواستار معرفی افراد متخلف از سوی شهروندان شد و خاطر نشان کرد: اگر به فاکتور های ارائه شده از سوی واحد های صنفی و فروشندگان مشکوک شوند، از استان و شهرستان مبدا استعلام انجام می شود. 
 
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 9264
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *