800
۰

دوپینگ معکوس بازیکنان استقلال در تعطیلات لیگ

حضور بازیکنان استقلال در لیست سرمربی تیم ملی فوتبال باعث شد آبی پوشان پایتخت با روحیه بهتری به کار خود ادامه دهند.
دوپینگ معکوس بازیکنان استقلال در تعطیلات لیگ
به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش بود که کارلوس کی روش  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد که در این میان نام هفت استقلالی به چشم می‌خورد.
با توجه به اسامی اعلام شده در نهایت هفت بازیکن استقلال در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کردند، اما تنها ۳ بازیکن آبی پوش موفق به حضور در تیم کی روش شدند.
بازیکنان جوانی همچون زکی پور و حسینی که به تازگی مجوز حضور در تیم ملی را دریافت کرده بودند در نهایت در این دوره از جمع شاگردان کی روش کنار رفتند تا بازیکنان با تجربه تری جایگزین آن‌ها شوند.
کارلوس کی روش لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برای سفر به اتریش و برپایی اردوی تداراکاتی را در حالی اعلام کرد که از بین هفت بازیکن دعوت شده استقلال، ۴ نفر از آن‌ها خط خوردند.
میلاد زکی پور، فرشید اسماعیلی، سیدمجید حسینی و سید حسین حسینی بازیکنانی بودند که طبق خواسته کی روش از تیم ملی کنار گذاشته شدند تا در تمرین امروز تیمشان حاضر شوند و پا به پای دیگر استقلالی‌ها به تمرینات خود ادامه دهند.
در این میان تنها  وریا غفوری، روزبه چشمی و امید ابراهیمی توانستند مجوز حضور در تیم ملی را دریافت کنند.
دعوت هفت بازیکن از استقلال آن هم در دوران سرمربیگری شفر به تیم ملی یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی بود که تا به حال برای آبی پوشان رخ داده بود.
با توجه به خط خوردن ۴ آبی پوش صحبت‌هایی مطرح شد که شاید استقلالی ها از این اتفاق ناراحت باشند، اما با صحبت‌هایی که شفر سرمربی استقلال امروز درباره بازگشت بازیکنان تیمش و خط خوردن آن‌ها از تیم ملی انجام داد، ثابت کرد که به خوبی می‌داند که با عملکرد  بهتر بازیکنانش بدون شک آن‌ها از نگاه کی روش دور نخواهند ماند و مجدد به تیم ملی دعوت می‌شوند.
شفر درباره بازگشت بازیکنان تیمش و خط خوردن آن‌ها از تیم ملی گفت: این موضوع تصمیم سرمربی تیم ملی بوده و او به خوبی می‌داند چه کار باید انجام دهد. به عنوان سرمربی استقلال نمی‌توانم بگویم بازیکنان تیم من از دیگر بازیکنان بهتر بودند. به نظر من کی‌روش کارش را بلد است و می‌داند چه کار کند.
او همچنین در ادامه درباره بازیکنان استقلال و حضور آن‌ها در تیم ملی بیان کرد: یک مربی زمانی می‌تواند خیلی خوشحال باشد که بازیکنانش در تیم ملی بازی کنند؛ نمی‌توانم بگویم که از برگشت بازیکنان تیمم خوشحال هستم یا خیر. همچنین نمی‌توانم به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران بگویم که بازیکنان تیم مرا در تیم ملی نگه دارد و یا اینکه آن‌ها را خط بزند چرا که تصمیم گیرنده نهایی کی روش است و او هرچه می‌گوید همان است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین افزود: امیدوارم در آینده کی روش از ما بازیکنان بیشتری را به تیم ملی دعوت کنند و در این ۴ هفته‌ای که من آمدم بازیکنان ما شرایط بهتری دارند و بیشتر از قبل به تیم ملی دعوت می‌شوند.
صحبت‌های شفر نشان می‌دهد که سرمربی استقلال به بازگشت بازیکنان تیمش به تیم ملی امیدوار است و او می‌داند که با حضورش در راس کادر فنی، بازیکنان زیادی می‌توانند از استقلال به تیم ملی راه پیدا کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 9270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *