800
۰
هشدار اداره‌کل استاندارد تهران:

آبمیوه مهیج غیراستاندارد است

مدیرکل استاندارد تهران با هشدار نسبت به غیراستاندارد بودن آبمیوه با نام تجارتی مهیج، از توقیف مواد غذایی غیراستاندارد، در بازرسی‌ از واحدهای تولیدی، صنفی و عرضه مواد غذایی در ماه گذشته خبر داد.
آبمیوه مهیج غیراستاندارد است
به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، بازرسان استاندارد در بازرسی‌های خود از واحدهای تولیدی، در یک واحد تولیدی آبمیوه در جاده ورامین، آب انار، آب آلبالو و سرکه با نام‌های تجارتی مهیج، آوند و توفیق را به علت تولید بدون مجوز استاندارد شناسایی و توقیف کردند.
مسلم بیات مدیر کل استاندارد تهران  با اشاره بر معرفی متخلفان به دادگاه، گفت: در این بازرسی‌ها، سویا و آردسوخاری با نام تجارتی ستاره در یک واحد تولیدی در جاده آبعلی، به علت تولید غیراستاندارد، توقیف شده اند.
وی در خصوص توقیفات بازرسی‌های بازار و واحدهای عرضه مواد غذایی تشریح کرد: در بازرسی‌های طاها( طرح اجرای هماهنگ استاندارد) که از بازار صورت می‌گیرد، قند با دو نام تجارتی آباریس و موهبت، خرما با نام‌های تجارتی مضافتی بم و نخل سبز، چای با نام تجارتی محسن، شکربا نام تجارتی توکل، جو پرک با نام تجارتی آذرشهر، به دلیل نداشتن استاندارد، در واحد صنفی توقیف و متخلفان به دادگاه معرفی شدند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 9272
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *