مربی آموزشی جمعیت هلال احمر سراوان خبر داد؛

خیز بلند جمعیت هلال احمر در راستای آموزش/ برگزاری آزمون کمک های اولیه بانوان ورزشکار

شستون , 17 آبان 1396 ساعت 10:35

آزمون پايان دوره کمک های اوليه ویژه بانوان ورزشکار در اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار حوزه ورزش شستون، جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان که در امداد رسانی و کمک های عام المنفعه و انسان دوستانه پیشگام  بوده است، این روزها با برگزاری کلاس های آموزشی کمک های اولیه ویژه بانوان ورزشکار در شهرستان به نوعی دیگر رسالت خود را در امر خطیر امداد رسانی در بحران ها به معرض دید گذاشت.
زهرا بیباک مربی آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: یک دوره آموزشی ویژه بانوان ورزشکار در سالن آمادگی جسمانی مجتمع ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر برگزار شد.
وی در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری کلاش های آموزشی برای ورزشکاران تحقق شعار "هر خانواده یک امدادگر است"، خاطر نشان کرد: دراین دوره آموزش های لازم برای مقابله با حوادث در بحران ها و بلایای طبیعی به  ورزشکاران داده شد
 
مربی آموزش کمک های اولیه جمعیت هلال احمر سراوان با بیان اینکه دوره آموزشی در مدت ۲۲ روز برگزار شد، اظهار داشت: تعداد ۲۷ نفر از بانوان ورزشکار در این دوره شرکت داشتند که در پایان افرادی که امتیاز قبولی را کسب کرده باشند، گواهینامه اعطا می شود.

انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 9296

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/9296/خیز-بلند-جمعیت-هلال-احمر-راستای-آموزش-برگزاری-آزمون-کمک-های-اولیه-بانوان-ورزشکار

شستون
  https://shastoon.ir