800
۰

سروش رفیعی در پرسپولیس

با وجود محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات زمستانی، اما سروش رفیعی می‌تواند پیش از موعد محرومیت به پرسپولیس بپیوندد.
سروش رفیعی در پرسپولیس
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروش رفیعی در آستانه فسخ قرارداد با تیم الخور قطر است و این یعنی پرسپولیس می تواند دوباره از سروش استفاده کند اما به شرط اینکه جای خالی در لیست برای سروش باز شود و  این نقل و انتقال قبل از آغاز محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی انجام پذیرد.
این در حالی است که مسئولان قل و انتقالات فوتبال معتقدند: اگر چه پرسپولیس می تواند قبل از آغاز نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جذب کنند اما این بازیکن باید آزاد بادشد که این گزینه شامل سروش رفیعی نمی شود
سروش رفیعی به ایران بر می گردد و در صورتیکه پرسپولیس نتواند وی را جذب کند و یا برانکو تمایلی به جذب وی نداشته باشد، احتمالا تیم های ذوب آهن یا تراکتور سازی مقصد سروش رفیعی خواهد بود.
سروش رفیعی در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد و به تیم الخور قطر پیوست اما در این تیم توفیق چندانی نداشت و بزودی قرارداد خود را با این تیم قطری فسخ خواهد کرد.
گفته می شود سروش رفیعی فقط در نقل و انتقالات تابستانی می تواند بازیکن آزاد محسوب شود و در صورت دریافت رضایتنامه از تیم قطری هم وی بازیکن آزاد محسوب نمی شود.

برخی منابع معتقدند راهکار ی برای جذب سروش رفیعی در پرسپولیس پیش بینی شده است که به زودی در مورد آن  اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 9320
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *