در جمع کارکنان ناجا مطرح شد؛

ناجا خط مقدم خدمتگزاری به جامعه/برقراری نظم وامنیت مهم ترین ماموریت نیروی انتظامی

شستون , 21 آبان 1396 ساعت 11:15

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: ما به عنوان سرباز ولی امر مسلمین همواره در خط مقدم خدمت گزاری به مردم جامعه، فعالانه تلاش می کنیم.


به گزارش شستون، جلسه ای با حضور سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان و جمعی از کارکنان ناجا در ستاد شماره دو ناجای شهرستان برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراوان با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در جامعه مهم ترین ماموریت ناجا است، گفت: تامین آرامش و آسایش مردم یکی از اهداف بزرگی است که نیروی انتظامی دنبال می کند.
وی با بیان اینکه وقوع سرقت موجب نارضایتی شهروندان سراوانی می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه سرقت کردن تاثیر منفی بر احساس جامعه خواهد داشت، مبارزه و پیشگیری از آن در اولویت کاری ما قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش جهادی کارکنان نیروی انتظامی بسیار مهم و ارزشمند است و ما به عنوان سرباز ولی امر مسلمین همواره در خط مقدم خدمت گزاری به مردم فعالانه تلاش می کنیم.
وی تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع موجب ارتقاء شان و منزلت پلیس می شود و نقش مهمی در افزایش ارتباط مردم با ناجا دارد.
زینلی با اشاره به اينکه تامين امنيت بستر ساز فعاليت های اقتصادی، اجتماعی و سياسی در هر جامعه ای مي باشد اظهار داشت: سازماندهی نوين و درک صحيح از پديده های اجتماعی و استفاده پليس از روش های علمی و تخصصی در  کشف جرايم موجب شده پليس بتواند يک سازمان مقتدر و موفق در جامعه باشد.
وی در پایان اذعان داشت: نقش مردم در همکاری و حمايت از پليس از ارکان اصلی حفظ امنيت می باشد و رسالت پليس برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنيت است.
 
انتهای پیام/1675
 


کد مطلب: 9329

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/9329/ناجا-خط-مقدم-خدمتگزاری-جامعه-برقراری-نظم-وامنیت-مهم-ترین-ماموریت-نیروی-انتظامی

شستون
  https://shastoon.ir