800
۰

گم شدن 9 صیاد هرمزگانی در آب های آزاد خلیج فارس

مسئول تعاونی قایق داران بخش شیرکوه بندر چارک گفت: 3 فروند قایق صیادی توسط گارد ساحلی کشور امارات دستگیر شدند.
گم شدن 9 صیاد هرمزگانی در آب های آزاد خلیج فارس
به گزارش شستون؛ عبدالله رحیمی مسئول تعاونی قایق داران بخش شیرکوه بندر چارک در گفتگو با خبرنگار هرمز ، اظهار کرد: در 12 آبان ماه سال جاری 3 فروند قایق صیادی که برای دشت روزی خود به دریا رفته بودند، به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی نادانسته به سمت آب های اجمال امارات کشیده شده و توسط گارد ساحلی این کشور دستگیر می شوند.
مسئول تعاونی قایق داران بخش شیرکوه بندر چارک، گفت: با رسیدن زمان غیبت آن ها به شش روز، واحد کنترل بندرچارک را در جریان موضوع قرار دادیم و با پیگیری ها و تماس با کشور های حاشیه خلیج فارس متوجه دستگیری آنان توسط گارد ساحلی امارات شدند.
رحیمی با اشاره به این که اسامی دستگیر شدگان اعلام نشده است، تصریح کرد: کشور امارات از انتشار نام صیادان امتناع می کند اما با اطمینان می توانیم بگوییم که آن ها همان 9 صیاد گمشده هستند.
وی با تاکید بر اینگه از هویت سه صیاد اطلاعاتی در دست نیست، بیان کرد: ناخدای قایق ها جابر پوده، علی پیوند و سلطان قندرانی و جاشوها سعید صالحی، اقبال و احمد بودند و از هویت سه نفر دیگری که همراه آنان بودند، بی اطلاعیم.
مسئول تعاونی قایق داران بخش شیرکوه بندر چارک، خاطر نشان کرد: سفرهای صیادی از 2 روز طولانی تر نمی شود و این غیبت دراز مدت موجب نگرانی خانواده ها و عزیزان آنان شده و متاسفانه دولت امارات حتی نامی هم از آن ها منتشر نمی کند.

منبع: دانا
 
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 9332
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *