800
۰
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

شاگردان جلالی در اندیشه صدرنشینی در لیگ برتر / تقابل بحران زده‌ها در تبریز

لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه دو هفته‌ای امروز با انجام ۲ بازی وارد هفته دوازدهم می‌شود.
شاگردان جلالی در اندیشه صدرنشینی در لیگ برتر / تقابل بحران زده‌ها در تبریز

به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۲ دیدار آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پیکان به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. مابقی بازی‌های این هفته هم روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
پیکان تهران-صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه شهدای شهر قدس ساعت ۱۵:۱۵
شاگردان جلالی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و با کسب پیروزی‌های مداوم با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. آن‌ها قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند و با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، صدرنشین لیگ برتر شوند.
به هر حال پیکانی‌ها با برد برابر صنعت نفت آبادان  با ۲۶ امتیاز می‌توانند به طور موقت جانشین پارس جنوبی جم در صدر جدول شوند.  
شاگردان جلالی عملکرد فوق العاده‌ای در لیگ برتر داشتند و با ۷ برد متوالی رکورد خوبی از خود به جا گذاشتند. همچنین آن‌ها با ۷ گل خورده یکی از مستحکم‌ترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند.  
در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان با ۱۳ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. برزیل ایران برای ارتقای جایگاه خود باید این بازی ببرد، اما کار سختی برابر حریف قدرتمند خود دارد.  
آرمان قاسمی به علت محرومیت و مهران موسوی، باسی و مرتضی آقاخان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم پیکان در این بازی نیستند.  
به هر حال باید دید تیم پیکان می‌تواند با غلبه بر صنعت نفت آبادان صدرنشین لیگ برتر شود یا شاگردان کمالوند نوار پیروزی‌های مداوم پیکان را قطع می‌کنند!
گسترش فولاد-استقلال خوزستان / ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت ۱۵
هر دو تیم فوتبال گسترش فولاد و استقلال خوزستان وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و در انتهای جدول قرار گرفتند.  
گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر توانست از سد تیم صنعت نفت آبادان عبور کند. این تیم قصد دارد از میزبانی خود برابر آبی پوشان اهوازی استفاده کند و جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشد.  
در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با ۱۰ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفتند. آن‌ها با مشکلات مالی  مواجه هستند و ویسی سرمربی این تیم اعلام کرده که اگر مشکلات برطرف نشود در آن صورت از تیم استقلال خوزستان جدا می‌شود.  
این بازی تقابل ضعیف‌ترین خط حمله و بدترین خط دفاع لیگ برتر است. گسترش فولاد با ۶ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله را در اختیار دارد و استقلال خوزستان  هم با ۱۷ گل خورده بدترین خط دفاع را به خود اختصاص داده است.  
برنامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال
دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶
سپیدرود رشت- ذوب آهن اصفهان/ ورزشگاه سردار جنگل ساعت ۱۵
پرسپولیس - پدیده خراسان/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۷:۳۰ 
فولاد مبارکه سپاهان- تراکتورسازی تبریز/ ورزشگاه نقش جهان ساعت ۱۶:۳۰
نفت تهران- سایپا تهران/ ورزشگاه تختی تهران ساعت ۱۵:۱۵ 
سیاه جامگان- استقلال/ ورزشگاه نامشخص ساعت ۱۴:۴۵
فولاد خوزستان- پارس جنوبی جم/ ورزشگاه غدیر اهواز ساعت ۱۶:۳۰
انتهای پیام/ 
 
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 9378
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *