800
۰
در نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی مطرح شد؛

بی نظیر بودن تشکل مردمی بسیج در جهان/ فلسفه وجودی بسیج کمک به یکپارچگی و وحدت است

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه بسیج از بی نظیر ترین تشکل های مردمی در جهان است، گفت: فلسفه وجودی بسیج کمک به استقلال، یکپارچگی و وحدت در جامعه است.
بی نظیر بودن تشکل مردمی بسیج در جهان/ فلسفه وجودی بسیج کمک به یکپارچگی و وحدت است
به گزارش شستون، نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی با حضور امام جمعه شهرستان سراوان، فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران و بسیجیان در نماز خانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این نشست با بیان اینکه بسیج یادآور خیل عظیمی از ارزش ها و حسنات است، بسیج را از بی نظیر ترین تشکل های مردمی در جهان برشمرد و اظهار داشت: مردم به صورت داوطلبانه برای حفاظت و حراست از ارزش ها و آرمان های الهی و انقلاب اسلامی در شاکله بسیج حضور می یابند.
وی افزود: باید آگاهی یک فرد بسیجی از دین و ارزش ها و آرمان های دین اسلام و انقلاب اسلامی نسبت به افراد عادی بیشتر باشد تا بتواند در مقاطع حساس از ارزش ها و آرمان ها دفاع کند.
امام جمعه شهرستان سراوان فلسفه وجودی بسیج را کمک به استقلال، یکپارچگی و وحدت در جامعه برشمرد که هم خود اعتقاد دارد و هم دلداده این مسیر باشد و نسبت به دیگران درک بیشتری از این مسائل داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اهداف بسیج، گفت: هدف کلان بسیج حراست از انقلاب اسلامی است، انقلابی که یک هدیه از جانب خداوند برای کشور بود که سلطنت فاسد شاهنشاهی را از بین برد و ارزش های اسلامی همچون وحدت، همدلی، برابری، برادری و تقریب را به ارمغان آورد.
امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه فرد بسیجی باید نسبت به اصل انقلاب اسلامی حساس باشد، افزود: حراست از هویت انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب از دیگر وظایف کلان  یک فرد بسیجی است چرا که اساس هویت انقلاب اسلامی ارزش های الهی را تشکیل می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری  هدف فرهنگی، تربیتی و ایجاد الگوی فرهنگی هم تراز انقلاب، حفاظت از هویت سیاسی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر اهداف افراد بسیجی عنوان و اضافه کرد:  افراد بسیجی باید به عنوان سفیران بصیرت افزایی آمادگی مقابله با جنگ نرمی که دشمن راه اندازی کرده است را داشته باشند و از انقلاب اسلامی که دارای نگاه الهی است حفاظت و حراست کنند و با ترویج ارزش های اسلام مقابل دشمن ایستادگی کنند.
وی در پایان ترویج منظومه فکری حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، ترویج شاخص های جامعه آرمانی توحیدی بر مبنای آرمان های اسلامی و ایجاد آمادگی همه جانبه فکری، روحی، جسمی در جوانان و پیشتازی در توحید، توزیع و ثروت مشروع را از وظایف بسیجان عنوان کرد.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 9439
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *