800
۰
در مراسم شب شعر مطرح شد؛

آمریکا در توهم و مدهوشی پیروزی انقلاب/مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند

امام جمعه سراوان گفت: مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند که دشمن قصد ایجاد اختلاف در بین مسلمین را دارند.
آمریکا در توهم و مدهوشی پیروزی انقلاب/مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
به گزارش شستون، مراسم شب شعر با حضور حجت الاسلام و المسلمين مجتبی بامری امام جمعه، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه،  رسول بخش حسین بر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمين مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه در ایران تغییری به نام انقلاب بوجود آمده که حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی منحرف را با گفتمان امام خمینی (ره) و لبیک مردم از بین برده است، گفت: کردم به انقلاب ورود پیدا کرده اند و با جان و دل آن را پذیرفته اند.
 
وی با بیان اینکه انقلاب یک تغییر بنیادی، مکتبی و اللهی است، افزود: انقلاب اسلامی در مقابل مکتب پوشالی غرب که اصالت را در مادیات می بینند قرار گرفته است.
 
امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه دنیای کفر هر چیزی را که باعث پیشرفت انسان است، محور کار خود قرار می دهند و از خدا محوری بی خبر هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دشمنی  را که با ایده دنیا پرستی حکومت می کرد و اسلام را نا کارآمد می دانست، باطل کرد.
 
وی تهدیدات فرهنگی، سیاسی و امنیتی را از جمله تهدیدات دنیای غرب دانست، تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان در جنگ هشت ساله خسارات زیادی را بر ما تحمیل کردند اما هنوز آمریکا در توهم و مدهوشی پیروزی انقلاب است.
 
حجت الاسلام و المسلمين بامری با اشاره به اینکه کفر و استکبار به نصرت اللهی اعتقادی ندارند، اذعان داشت: خلق بلوچستان نمونه بارز جنایات دشمنان در منطقه سیستان و بلوچستان است که خسارات فراوانی را در انقلاب بوجود آورد.
 
وی خاطر نشان کرد: با تلاش مضاعف نیروهای امنیتی و هوشیاری مردم دشمنان همیشه در توطئه های خود شکست می خورند.
 
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه در بعد سیاسی و فرهنگی باید آگاهی و بصیرت را افزایش داد، عنوان کرد: مراقب شبهات فضای مجازی باشید چراکه دشمنان قصد دارند بین مسلمین اختلاف ايجاد کنند.
 
وی در پایان گفت: انقلاب این خصوصیت را دارد که در عکس مسیر دشمنان حرکت کند و رویکرد استکبار ستیزی داشته باشد.


انتهای پیام/1675
 
 
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 9471
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *