800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

تقوای بسیجی نجات دهنده او در مسیر نابودی است/بسیج، قوی ترین تشکل مردمی در دنیا

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: تقوا، بصیرت و دشمن شناسی یک بسیجی نجات دهنده او در مسیر نابودی است.
تقوای بسیجی نجات دهنده او در مسیر نابودی است/بسیج، قوی ترین تشکل مردمی در دنیا
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته ( سوم آذر ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با حضور جمعی از بسیجیان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یادآور افراد پاک و با خلوصی است که در انقلاب اسلامی درخشیدند و شهید شدند.
وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و میعادگاه پا برهنگان است، افزود: بسیج شجره طیبه ای است که موفقیت خود را در انقلاب اسلامی مدیون آن هستیم که اگر مسئولین از آن غافل شوند در آتش غفلت خود خواهد سوخت.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: من همواره به خلوص بسیجیانم غبطه می خورم و آرزو دارم که خداوند متعال در قیامت مرا با بسیجیان محشور گرداند.
وی با بیان اینکه تقوا، بصیرت و دشمن شناسی یک بسیجی نجات دهنده او در مسیر نابودی است، تصریح کرد: بصیرت باید یکی از خصوصیات بسیجیان باشد تا بتوانند درک درستی از دسیسه ها و توطئه های دشمنان داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین بامری در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: روحیه بسیجی هر جا که باشد خلوص، ایمان و جهاد بوجود می آید و بسیجی خود را مسئول دانستن و نسبت به مشکلات بی تفاوت نبودن است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان مشکلات زیادی را برای دین و انقلاب بوجود آورده اند، اما جوانان و مردان مومن با دفع غده سرطانی آنها را به زانو در می آوردند.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه آمریکا و غرب وحشی ترین انسان ها را نسبت به دنیای اسلامی تجهیز کرده است و این غائله را بسیجیان نابود کرده اند، عنوان کرد: شرق و غرب پیشرفت مادی را در دوری از دین می بینند در حالی که انقلاب برعکس این را برای آنها ثابت کرده است.
وی با اشاره به پیروزی بسیج مقاومت در سرکوبی و نابودی داعش بیان داشت: افتخار می کنیم که بزرگترین فساد و فتنه را در منطقه از بین بردیم و درود می فرستیم به شهیدانی که در این راه جان شیرین خود را فدا کردند.
امام جمعه شهرستان سراوان در پایان با اشاره به پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت: بسیج قوی ترین تشکل مردمی در دنیا است که الگویی بزرگ برای دنیا می باشد.
 
انتهای پیام/1675
 
 
 
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 9472
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *