800
۰
در یادواره شهدا مطرح شد؛

دشمن از ولایت پذیری ملت ایران می ترسد/ ترویج روحیه انقلابی شهدا با برگزاری یادواره ها

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران با اشاره به ترس دشمن از ولایت پذیری ملت ایران، گفت: دشمن در تلاش است تا وحدت میان مردم ایران را برهم زند اما بصیرت و مجاهدت مردم خاری بر چشم دشمن است.
دشمن از ولایت پذیری ملت ایران می ترسد/ ترویج روحیه انقلابی شهدا با برگزاری یادواره ها
به گزارش شستون، يادواره شهيد الله داد پسكوهي در روستاي سرسوره با حضور فرمانده سپاه سيب و سوران، امامان جمعه و جماعات، معتمدين و بسيجيان برادر و خواهر در مسجد جامع اين روستا برگزار شد. 
 
مولوي دينارزهي معتمد این منطقه با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از شهدا است، گفت: افرادی كه در راه خدا كشته شده نمرده اند بلكه زنده اند و نزدخدا روزي مي خورند. 
 
وی افزود: امنيت و راحتي كه امروز در جامعه حاکم است، به بركت خون شهداي هشت سال دفاع مقدس می باشد كه در این برهه از زمان شاهد به ثمر رسیدن رشادت های آنها هستیم که بايد ادامه دهنده راه آنها باشيم تاخون آنان پايمال نشود.
 
سرهنگ پاسدار فروغي فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران با اشاره به تشکیل سپاه در سال 57 جهت خدمت رسانی به مردم، پيروزي جبهه مقاومت را بر سيطره كثیف و خبيث داعش تبريك گفت. 
 
وی  به حفظ وحدت جهت ماندگاری اسلام توصیه کرد و افزود: بسيج يادگار امام خمینی(ره) است که باید ازظرفيت هاي بسيج  در راه خدمت به مردم استفاده شود. 
 
فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران ادامه داد: هر کجا نیاز به خدمت رسانی به مردم و نظام در هر زمینه ای احساس شود، سپاه وبسيج حضور خواهند داشت. 
 
فروغی اظهار داشت: بسيج تابع ولايت فقيه است و در هر کجا که رهبر معظم انقلاب فرمان دهند، جان خود را نیز فدا خواهند کرد. 
 
وی با اشاره به ترس دشمن از بصيرت و وحدت مردم ايران، گفت: دشمن در تلاش است تا وحدت میان مردم ایران را برهم زند اما بصیرت و مجاهدت مردم خاری بر چشم دشمن است.
 
فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران علت اصلي تمام پيروزي هاي کشور را ولايت مداري ملت ایران دانست و به حفظ هویت انقلابی تأکید کرد و ادامه داد: برای ایجاد امنیت و آسایش جوان های زیادی را از دست داده ایم و یکی از وظیفه ما این است که با برگزاری یادواره شهدا روحیه انقلابی آنان را به نسل های بعد منتقل کنیم. 
 
شایان ذکر است در پايان مراسم از خانواده شهدا تجليل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/خ
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب: 9485
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *