در نشست بصیرتی ویژه فرهنگیان مطرح شد؛

بسیج میراث گرانقدر انقلاب اسلامی است/ شهیدان الگویی مقاومت و استکبار ستیزی برای جوانان

شستون , 5 آذر 1396 ساعت 8:24

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان گفت: شهیدان بسیجی الگویی مقاومت و استکبار ستیزی برای جوانان هستند.


به گزارش شستون؛ نشست بصیرتی ویژه بسیج فرهنگیان با حضور ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش سراوان با حضور جمعی از فرهنگیان در کانون فجر این شهرستان برگزار شد.
 
در این جلسه ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان بصیرت، همدلی، ایمان، رشادت و شهادت را از معانی مهم واژه بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج یادآور شهادت 36 هزار  شهید دانش آموز و 4 هزار فرهنگی می باشد.
 
وی با بیان اینکه بسیج به فرمان امام راحل جهت افزایش اقتدار ایران اسلامی تشکیل شده و میراث گرانقدر انقلاب است، اظهار داشت: آرامش خود را مدیون رشادت هزاران شهيد هستیم که در راستای احیای اسلامی جان فشانی کردند.
 
رئیس آموزش و پرورش سراوان با اشاره به اینکه با روایت کردن نمی توان خاک و خاطره شهیدان را لمس و حس کرد، اظهار داشت: بسیج به قشر خاص یا قومیتی تعلق ندارد.
 
وی تصریح کرد: شهیدان بسیجی الگویی مقاومت و استکبار ستیزی برای جوانان هستند و خانواده آنها یادآور دلاوری جوانمردان عرصه عشق و ایثار هستند.
 
دهواری خاطر نشان کرد: زندگی، امنیت و آرامش امروز مردم ایران ثمره تلاش و رشادت هزاران شهيد است.
 
وی با بیان اینکه پارسایی دینی و فطرت گرایی با بسیج به اوج می رسد، اذعان داشت: وقتی با وجود همه تحریم ها آموزش و پرورش پا برجا است، هنوز روحیه بسیجی در جوانان موج می زند.

انتهای پیام/1675
 
 


کد مطلب: 9487

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/9487/بسیج-میراث-گرانقدر-انقلاب-اسلامی-شهیدان-الگویی-مقاومت-استکبار-ستیزی-جوانان

شستون
  https://shastoon.ir