800
۰
در جمع دانشجویان مطرح شد؛

از بین رفتن زیر ساخت های خاورمیانه در سایه علم بدون ایمان/تفکرات انحرافی عامل اصلی انحراف جوانان به سوی داعش است

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان گفت: علم بدون ایمان موجب از بین رفتن زیر ساخت های منطقه خاورمیانه شده است.
از بین رفتن زیر ساخت های خاورمیانه در سایه علم بدون ایمان/تفکرات انحرافی عامل اصلی انحراف جوانان به سوی داعش است
به گزارش شستون، جلسه ای به مناسبت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام و المسلمين عبدالحسین نوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، حجت الاسلام و المسلمين مهدی عودی مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اساتید و دانشجويان در دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمين عبدالحسین نوری مسئول نمایندگی نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه واژه بسیج به افراد پایبند به مکتب اسلام و نظام جمهوری اسلامی از اطلاق می شود، گفت: شهدا از صدر اسلام تا کنون مانند ابا عبد الحسین (ع) مدافع سنت نبوی بوده اند.
 
وی با اشاره به اینکه پیروزی مهم جهان اسلام در مقابل دنیای کفر افتخار بزرگی برای ملت ایران است، اظهار داشت: امروزه جوانانی که به داعش پیوستند، تشنه اسلام بوده اند اما داعش تفکر اشتباه و انحرافی خود را  ترویج داده است.
 
مسئول نمایندگی نهاد رهبری در امور اهل سنت سراوان اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل به دنبال جنگ نرم از گذشته تاکنون برای نابودی مسلمانان از هیچ اقدامی فروگذاری نکرده اند.
وی در ادامه تصريح کرد: یهود به دنبال تاراج اموال مسلمانان در راستای اهداف خود با تغییر الگوی اسلامی به غربی بوده و هیچ وقت با مسلمانان همسو نبوده است.
 
حجت الاسلام و المسلمين نوری خاطر نشان کرد: اسرائیل با هدف نا امنی در منطقه خاورمیانه داعش را تجهیز کرده و عربستان سعودی رسما به دنبال ایجاد تنش در دنیای اسلام است.
 
وی با بیان اینکه علم بدون ایمان موجب از بین رفتن زیر ساخت های منطقه خاورمیانه شده است، اذعان داشت: با دسیسه و توطئه دشمنان تعداد زیادی از برادران اهل سنت در عراق شهید شدند.
 
مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه پیشرفت علمی باید در راستای تکامل ایمان صورت بگیرد، عنوان کرد: در هر جامعه ای که فرهنگ از بین رفته باشد، باید دانست که در کنار علم ایمانی وجود نداشته است.


انتهای پیام/1675
 
 
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 9488
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *