800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

آمار های روی کاغذ با واقعیت زندگی مردم تناسب ندارد/ وحدت؛ مهم ترین رکن رسول اکرم (ص) در انجام رسالت

امام جمعه شهرستان سراوان گفت:آمار های روی کاغذ با واقعیت زندگی مردم تناسب ندارد، مردم در تنگنا و تنگ دستی زندگی می کنند و در نظام جمهوری اسلامی باید بهتر از این تلاش شود.
آمار های روی کاغذ با واقعیت زندگی مردم تناسب ندارد/ وحدت؛ مهم ترین رکن رسول اکرم (ص) در انجام رسالت
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در بین نمازگزاران شهرستان سراوان با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مقام معظم رهبری، استقامت و خروش نیروی دریایی  در هفت آذر سال 59 علیه نیروهای دشمن را بی نظیر برشمرد و گفت: اگر فرهنگ شهادت و جان فشانی در ملتی وجود داشته باشد، آن ملت  در گرو استعمار و استبداد قرار نخواهد گرفت و زیر بار ظلم نخواهد رفت.
وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر نیروهای نظامی و انتظامی در سایه رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان، افزود: حضور با اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد، ترس و لرزه را بر اندام دشمنان انداخته است.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به سفر روزهای آینده رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد:آمار های روی کاغذ با واقعیت زندگی مردم تناسب ندارد، مردم در تنگنا و تنگ دستی زندگی می کنند و  در نظام جمهور اسلامی باید بهتر از این کوشش و تلاش شود.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه مردم در فشار اقتصادی به سر می برند، اضافه کرد: باید اقداماتی انجام شود تا راه خروجی برای معیشت و گرفتاری های مردم به وجود آید.
وی گفت: رکود اقتصادی، بیکاری و فشارهای معیشتی همچنان به قوت خود در بین مردم وجود دارد که امید است با تلاش های انجام شده این وضعیت رفع شود.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: اهل سنت معتقد هستند که میلاد پیامبر اکرم(ص) در 12 ربیع الاول است و اهل تشیع بر این باور هستند که حضرت محمد(ص) در 17 ربیع الاول چشم به جهان گشوده اند.
حجت اسلام و المسلمین بامری افزود: از بدو ورود رسول اکرم(ص) برای انجام رسالت و تا مدینه منوره و انجام احیای اخوت اسلامی، وحدت مهم تری رکن بوده  که عزت، پیشرفت و گسترش دنیای اسلام در زمان پیامبر زیر سایه وحدت رخ داده است.
وی با بیان اهمیت برادری و وحدت دراسلام، به برادران شیعه و سنی توصیه کرد تا با توجه به سیره و زندگی پیامبر اسلام (ص)، تحمل نظرات مخالف و مدارا با پیروان مذاهب، دوری از تعصبات قومی، نژادی و ملی، آشنایی شیعه و سنی از نظرات یکدیگر، آشنایی با توطئه های دشمنان برای ایجاد اختلاف، احترام به مقدسات یکدیگر، تقویت نقاط مشترک و کنترل افراد تندرو که موجب افترا و تفرقه می شوند موجب گسترش دنیای اسلام شوند.
امام جمعه شهرستان سراوان در پایان خاطر نشان کرد: آیت الله شیخ عیسی قاسم عالم برجسته ای که توسط رژیم منحوس بحرین با پشتیبانی رژیم فاسد آل سعود در حصر قرار دارد، دارای وضعیت جسمانی نامناسبی است که امید است برای درمان این روحانی برجسته مقری پیدا شود و دنیای اسلام نیز بیدار  و دست افراد پلید از کشورهای اسلامی کوتاه شود.

انتهای پیام/ الف. د
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 9535
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *