800
۰

حضور ۱۵ روزه رهبر انقلاب در سراوان/سخنرانی آیت الله العظمی خامنه ای در مسجد فقیه سرجو

رهبر معظم انقلاب در مدت زمانی که در شهرستان ایرانشهر حضور داشتند، به مدت ۱۵ روز میهمان مولوی شهداد مسکان زهی در مسجد فقیه سرجو شهرستان سراوان بوده اند.
حضور ۱۵ روزه رهبر انقلاب در سراوان/سخنرانی آیت الله العظمی خامنه ای در مسجد فقیه سرجو
به‌گزارش شستون، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب سال ها در زمان‌ پهلوی به دلیل مبارزات و فعالیت هایی که علیه رژیم منحوس پهلوی داشته اند، به ایرانشهر تبعید می‌شوند.

ایشان در مدت زمانی که تبعید بوده اند به شهرستان سراوان سفر می کنند و در مسجد فقیه سرجو این شهر میمهان مولوی شهداد مسکان زهی می باشند.

یکی از پیرمردهای منطقه‌سرجوی سراوان که شاهد حضور مقام عظمای ولایت در این‌ منطقه‌ بوده است، در گفت و گو با شستون اظهار داشت: زمانی که حضرت آیت الله خامنه ای به این منطقه آمده بودند، مردم از حضور ایشان بسیار خرسند بودند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به مدت ۱۵ روز در مسجد فقیه سرجو حضور داشتند که مولوی شهداد میزبان ایشان در مسجد بوده است.

این شهروند سراوانی ادامه داد: در مدت زمانی که حضرت آیت الله خامنه ای، ولی امر مسلمین جهان در شهرستان‌ سراوان حضور داشتند از شهرستان های مهرستان، سیب و سوران که در آن زمان روستایی بیش نبوده اند دیدار داشته اند و همچنین از مناطق بم پشت، جالق، ناهوک، سینوکان و کوهک نیز بازدید کرده اند.

وی در پایان یاد آور شد: مقام عظمی ولایت در یکی از نماز جمعه هایی که در زمان‌ حضور ایشان در مسجد فقیه سرجو برگزار شده بود، برای نمازگزاران سخنرانی داشته اند.

شایان‌‌ذکر است، خبرنگار شستون به دنبال تصویری از حضور آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب در شهرستان‌سراوان و مسجد فقیه سرجو‌ بود، که بومیان منطقه با اشاره به باورهای مذهبی اهل‌ سنت، اظهار کردند: مولوی شهداد مسکان زهی فقط‌ در موارد خاص مانند عکس دار کردن شناسنامه، عکس‌ می‌ گرفت به همین جهت هیچ عکسی از حضور مقام معظم رهبری در مسجد فقیه سرجو موجود نیست.
انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 9567
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *