800
۰

«باغ ملی» با اجرای پدرام کریمی روی آنتن می‌رود/ ترویج همدلی میان اقوام ایرانی در یک برنامه تلویزیونی

پدرام کریمی به زودی با اجرای برنامه باغ ملی به شبکه دو سیما می‌آید.
«باغ ملی» با اجرای پدرام کریمی روی آنتن می‌رود/ ترویج همدلی میان اقوام ایرانی در یک برنامه تلویزیونی
به گزارش شستون؛ احسان ارغوانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «باغ ملی»، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سری جدید این برنامه تلویزیونی گفت: سری جدید برنامه تلویزیونی «باغ ملی»، ان‌شاءالله به زودی، با معرفی راه‌یافتگان به مسابقه این برنامه، روی آنتن خواهد رفت و هنوز زمان دقیقی برای پخش آن در نظر گرفته نشده است.
وی در ادامه با اشاره به تعدد آثار ارسالی به برنامه «باغ ملی» جهت مشارکت در این برنامه، درخصوص بخش مسابقه بیان کرد: داوری ها در بخش های عکس، مستند سازی، گزارشگری، اجرا و ... به اتمام رسیده است و در هر حوزه 15 نفر به فصل جدید برنامه «باغ ملی» راه پیدا کرده اند.
تهیه کننده برنامه تلویزیونی «امروز هنوز تموم نشده»، افزود: هر شب با حضور 5 نفر از شرکت کننده ها رقابت جذابی را در دکوری متفاوت، با اجرای پدرام کریمی خواهیم داشت.
ارغوانی با اشاره به هدف برنامه تلویزیونی «باغ ملی» مبنی بر ترویج فرهنگ وحدت و همدلی همه اقوام ایرانی، تاکید کرد: روند برنامه مانند سابق پیش خواهد رفت و حضور هنرمندان، ورزشکاران و ... را خواهیم داشت. در سری جدید از تمامی استان‌ها برگزیدگانی را انتخاب کرده ایم و گزارش ها را از تمام مناطق جمع آوری کرده‌ایم.
گفتنی است؛ سری اول جُنگ شبانه «باغ ملی» با هدف وحدت و همدلی همه اقوام ایرانی در شب‌های تابستان امسال روانه آنتن شبکه دو سیما شد.
این برنامه ترکیبی، میزبان کارشناسان و مهمانان مختلفی بود و در بخش‌های متعددی تقدیم بینندگان شد. نمایش آداب و رسوم اقوام مختلف، گزارشی از اماکن فرهنگی و تفریحی اقصی نقاط کشور، بررسی اتفاقات و اخبار روز در حوزه‌های اجتماعی، ورزش، فرهنگ و هنر، اقتصادی، سیاسی و ... از جمله بخش‌های این برنامه است که تحت عناوینی، چون «فوژان ایرانی»، «سینما در ایران»، «فوتبالیست ها»، «ایرانگردی» و ... در قالب یک مجله خبری و مفرح از شبکه دو سیما به زودی در شکلی جدید پخش خواهد شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 9614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *