800
۰
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان خبر داد:

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد سراوان

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: هم‌زمان با واحدهای دانشگاهی سراسر کشور یست و دومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت در واحد سراوان برگزار می‌شود.
برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد سراوان
حجت الاسلام والمسلمین مهدی عودی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاه شستون با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌زمان با واحدهای دانشگاهی سراسر کشور بیست و دومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت در واحد سراوان در بخش دانشجویان و استادان برگزار می‌شود.
 
جعفری خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات استادان و دانشجویان به‌صورت جداگانه در مرحله واحدی باهم به رقابت خواهند پرداخت.
 
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد سراوان گفت: بخش کتبی ویژه دانشجویی در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، زندگانی معصومان(ع)، حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، احکام خواهران و برادران، زندگانی پیامبر (ص)، ترجمه قرآن کریم و آشنایی با نهج‌البلاغه است و رشته‌های بخش کتبی این دوره از مسابقات برای استادان، احکام، نماز و زندگانی 14 معصوم است.
 
وی افزود: بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت رأس ساعت 10 در روز سه شنبه بیست و یکم آذرماه در دانشکده علوم انسانی ، این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
 
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی  واحد سراوان اظهار کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات در بخش دانشجویی و استادان به مسابقات استانی و بعد به کشوری راه خواهند یافت.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 9633
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *