800
۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان خبر داد؛

آغاز گشت های نظارتی ویژه بر بازار شب یلدا جنوب شرق/ اجرای حکم توسط بازرسین تعزیرات حکومتی در محل‌کسب متخلفین

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: از صبح روز گذشته نظارت بر بازار شب یلدا توسط بازرسین و گشت های نظارتی آغاز شده است.
آغاز گشت های نظارتی ویژه بر بازار شب یلدا جنوب شرق/ اجرای حکم توسط بازرسین تعزیرات حکومتی در محل‌کسب متخلفین
به گزارش شستون، با توجه به قرار گرفتن در آستانه طولانی ترین شب سال نظارت کشت های نظارتی به منظور جلوگیری از گران فروشی و حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده در جنوب شرق ترین نقطه کشور آغاز شده است.
بازدید گشت های نظارتی و تعزیرات حکومتی به صورت ویژه همه‌ ساله در طول فواصل مختلف مانند نوروز، اعیاد، محرم و همچنین شب یلدا با تشدید انجام می شود.
مهرداد طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: گشت های نظارتی از روز گذشته سه شنبه ۲۸ آذر ماه سال جاری، بازار شب یلدا را زیر ذره بین قرار داده‌اند و این نظارت تا دوم دی ماه به مدت پنج روز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه تا کنون شاهد افزایش قیمت اقلام پر مصرف این شب را شاهد نبوده ایم، افزود: نظارت بر بازار میوه، آجیل، خشکبار فروشی ها و قنادی ها که در این ایام مشتریان زیادی را به‌ خود جذب می کند، انجام می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: بازرسین به طور مستمر در حال گشت زنی هستند و اگر تخلفی را مشاهده کنند، بازرسین پرونده تشکیل خواهند داد و تعزیرات حکومتی در همان مکان با توجه به حساس بودن موضوع، اجرای حکم خواهد کرد.

شایان ذکر است شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و یا کم فروشی موضوع را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ اعلام کنند تا به تخلفات با سرعت‌بیشتر رسیدگی شود.

انتهای پیام/ الف.د
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 9689
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *