800
۰
در جمع طلاب مطرح شد؛

رسیدن به معرفت واقعی در راستای شناخت امام زمان (عج) در نورانیت/ارتباط با علمای ربانی یکی از مهم ترین وظایف افراد منتظر است

مدیر کل بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان گفت: جامعه اگر می خواهد به معرفت واقعی نسبت به امام زمان (عج) برسد باید وی را در نورانیت بشناسد.
رسیدن به معرفت واقعی در راستای شناخت امام زمان (عج) در نورانیت/ارتباط با علمای ربانی یکی از مهم ترین وظایف افراد منتظر است
به گزارش شستون، دوره آموزشی مهدویت با حضور موسی شهرکی مدیر کل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان، محمد اسحاق جهانتیغ رئیس بنیاد مهدویت سراوان و جمعی از طلاب در حوزه علمیه خواهران شهرستان سراوان برگزار شد.
در این نشست موسی شهرکی مدیر کل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اگر زندگی با معرفت امام زمان (عج) نباشد، یک زندگی شیطانی تلقی می شود، گفت: اگر جامعه خواهد به معرفت واقعی نسبت به امام زمان (عج) برسد باید وی را در نورانیت بشناسد.
وی تهذیب نفس، تعدیل تمایلات و غرایز، بالا بردن سطح عقل و روح را از جمله راه های کمک به عبودیت الهی و تربیت صحیح خود در راستای رسیدن به مهدویت عنوان کرد و افزود: ارتباط انسان با دیگران در زمینه تربیت حائز اهمیت است.
مدیر کل بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان در ادامه قهر طبیعت را حاصل رفتار و کردار جامعه دانست و یاد آور شد: افراد منتظر با داشتن زندگی سالم و طیبه می توانند منتظران واقعی برای رسیدن به حجت خدا باشند.
وی زندگی که در راستای مهدیت و معرفت به امام زمان (عج) نباشد را یک زندگی شیطانی دانست و اذعان کرد: کسی با مرگ ذلالت می میرد، که غیر از امام مهدی (عج) را انتخاب و در تاریکی وی را شناخته باشد.
شهرکی توضیح داد: ارتباط با علمای ربانی یکی از مهم ترین وظایف افراد منتظر است و این امر نادرست است که افراد جهت رسیدن به مهدویت با علما و روحانیون در ارتباط نباشند.
وی در پایان تصریح کرد: اگر طلاب به معرفت واقعی نسبت به امام زمان (عج) دست پیدا کنند ولی آن را ترویج ندهند، به سختی زندگی خود را می گذرانند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 9692
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *