800
۰
در جمع استاتید مطرح شد؛

وجود دو هزار روایت مهدوی در کتب اهل سنت و شیعه/داعش با جنایات خود قصد مخدوش کردن چهره اسلام را دارد

مدیر کل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان گفت: داعش با جنایات خود در منطقه قصد دارد چهره مکتبی اسلامی را در دنیا خراب کند و مهدویت مسیحی را علیه مسلمانان متحد کند.
وجود دو هزار روایت مهدوی در کتب اهل سنت و شیعه/داعش با جنایات خود قصد مخدوش کردن چهره اسلام را دارد
به گزارش شستون؛ کارگاه مهدویت با حضور موسی شهرکی مدیرکل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان، محمد رضا ریگی سرپرست مجتمع آموزش عالی، حجت الاسلام و المسلمين شهاب میرزایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع، محمد اسحاق جهانتیغ رئیس بنیاد مهدویت سراوان و جمعی از اساتید و کارکنان در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.

در این کارگاه موسی شهرکی مدیر کل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهدویت در اسلام جایگاه خاص خود را دارد و وظیفه حاکمیت سیره نبوی در کل دنیا را بر عهده خواهد داشت، گفت: مهدویت نقطه وحدت بین شیعه و سنی است.

وی با بیان اینکه دو هزار روایت در کتب شیعه و سنی در خصوص مهدویت وجود دارد و در حدود 300 آیه در قرآن به مهدویت اشاره دارند، افزود: عده انگشت شماری از افراد، مهدویت را انکار می کنند که توسط علما رد شده اند.
 
مدیرکل بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان از عترت و نسل حضرت زهرا بودن، هم نام و داشتن شمایل ظاهری پیامبر (ص)، نزول حضرت عیسی (ع)، رفاه و آسایش عمومی و بی نیازی مردم را از جمله ویژگی های ظهور حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و یاد آور شد: پیدایش و گسترش اسلام با پیامبر (ص) شروع و با ظهور امام زمان (عج) تکمیل و حاکم بر دنیا می شود.
 
وی در ادامه تاکید کرد: مسلمانان این افتخار را دارند که مهدویت حکومت جهانی دارد و مختص به شیعه و سنی نیست و پیروان امام مهدی (عج) هم باید ديدگاه جهانی نسبت به این موضوع داشته باشند.
 
شهرکی اذعان داشت: داعش با جنایات خود در منطقه قصد دارد چهره مکتبی اسلامی را در دنیا خراب کند و مهدویت مسیحی را علیه مسلمانان متحد کند.
 
وی با بیان اینکه یهود و نصارا میلیارد ها تومان جهت نهادینه کرد مهدیت مسیحی هزینه می کنند و دغدغه این موضوع در قلب آنها رخنه کرده، اظهار کرد: همه اقشار جامعه و مسلمانان باید دغدغه مهدویت را داشته و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
 
مدیر کل بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان نداشتن مستند و فیلم های مهدوی برای معرفی امام مهدی (عج) در جوامع اسلامی را یکی از آسیب های سینما دانست و بیان کرد: دانشگاه ها، علما و روحانیون باید برای ظهور شرایط را محيا کنند.
 
وی پر شدن زمین از ستم، نا امنی در خانواده ها، حاکمیت افراد فاسق و فاسد بر دولت ها، نفوذ زنان در حکومت ها، فرمانروایی کودکان، سرگردانی جوامع، تزلزل حکومت ها، از بین رفتن نام قرآن و اسلام، سردی عواطف انسانی، افزایش خانواده های بی سرپرست و افزایش فساد اخلاقی در جامعه را از ویژگی های قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) دانست وگفت: مدیریت جنگ و ایجاد وحشت در دل دشمنان یکی از ویژگی های بارز جنگ سيف است که حضرت مهدی (عج) انجام خواهد داد.

انتهای پیام/م.ش
 
 
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 9693
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *