800
۰
از شایعه تا واقعیت؛

آتشی که دامن گیر قیر پاش شد/معاون شهرداری: کارگر قیر پاش دچار هیچ گونه سوختگی نشده است

در شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر آتش گرفتن راننده کارگر قیر باش در اجرای پروژه نهضت آسفالت در خیابان نبوت سراوان منتشر شده است.
آتشی که دامن گیر قیر پاش شد/معاون شهرداری: کارگر قیر پاش دچار هیچ گونه سوختگی نشده است
به گزارش شستون؛ ماشین قیرپاش، از دسته  ماشین آلات عمرانی می باشد و در ساختمان ساده این ماشین تجهیزاتی جهت داغ کردن، انتقال و پخش قیر بر روی سطوح جاده ای تعبیه شده است.
روز گذشته شنبه دوم دی ماه خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر آتش گرفتن کارگر قیر پاش در اجرای پروژه نهضت آسفالت در خیابان نبوت شهرستان سراوان منتشر شده بود.

در پیگیری های انجام شده توسط پایگاه خبری شستون در این زمینه هاشم دهقانی معاون شهرداری شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: خبری که در شبکه های اجتماعی مبنی بر آتش گرفتن کارگر قیر پاش که دچار صدمه شده باشد، قطع به یقین صحت ندارد.
وی ادامه داد: مشعلی درون قیر پاش وجود دارد که اگر به آن بیش از مقدار استاندارد سوخت برسد شعله ور می شود و این در پروسه کاری آسفالت به طور معمول رخ می دهد.
معاون شهرداری شهرستان سراوان یادآور شد: فرد قیر پاش در صحت و سلامت کامل در بخش نقلیه این شهرداری در حال انجام وظیفه می باشد و دچار هیچ گونه سوختگی نشده است.
وی رعایت نکات ایمنی در اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر را راهی برای حفظ سلامت کارکنان این ارگان دانست و توضیح داد: قبل از وقوع حادثه افراد باید با استفاده از تجهیزات نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م.ش
 
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 9721
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *