800
۰

ماجرای عجیب پدری که پسر ۹ساله‌اش را در قفس نگهداری می‌کند +فیلم

مرد تایلندی به دلیل مشکلات ذهنی فرزندش، پنج سال است که او را در قفس نگهداری می‌کند.
ماجرای عجیب پدری که پسر ۹ساله‌اش را در قفس نگهداری می‌کند +فیلم
به گزارش شستون، به نقل از مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد تایلندی 38 ساله به نام شامان دوآگان، هر روز قبل از اینکه به محل کار خود برود ، پسر 9 ساله خود را در یک قفس زندانی می کند. در تمام مدتی که او در خانه نیست، همسایه‌ها از پشت میله‌ها به این کودک غذا می‌دهند.
پس از اعتراضات به اقدام تکان دهنده، این پدر سنگدل برای کار خود یک توجیه آورد؛  ماجرا به پنج سال پیش باز می گردد، زمانی که این کودک 4 ساله بود و به دنبال حادثه ای در شهر کرابی، ضربه ای سخت به سرش وارد شد.
به دنبال این ماجرا شکافی در سر او به وجود آمد و هنگامی که پس از مدتها زخم او درمان شد، دیگر حال او طبیعی نبود. پس از این حادثه، حرکات و رفتار پسر بچه به شدت تغییر کرد و به همین علت از رفتن به مدرسه هم منع شد. کافی بود پدرش لحظه ای از او غافل شود تا در چشم بر هم زدنی در جنگل ها ناپدید شود.
پس از این اتفاقات مادر او خانه را ترک کرد. از  آن پس مرد تایلندی به تنهایی تمام تلاش خود را برای کمک به پسرش به کار گرفت اما کاملا بی‌فایده بود. از دست پزشکان نیز کاری برای درمان پسربچه بر نیامد. این مرد که توانایی مالی برای استخدام پرستار نداشت، مدام نگران امنیت فرزندش بود و در نهایت پس از مدتها سردرگمی تصمیم به ساخت یک قفس برای او گرفت.
با شنیدن ماجرا، مقامات مربوطه در شهر کرابی مبلغی را به‌عنوان کمک به این مرد پرداخت کردند تا بخشی از مشکلات مربوط به نگهداری و درمان پسرش برطرف شود.
 
 
 
 
 
 
 
flowplayer
  • No subtitles
00:00 00:58 00:58
 
 
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 9728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *