پاسخ شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان به بی قانونی جایگاه های سوخت سراوان

شستون , 5 دی 1396 ساعت 10:04

شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در پاسخ به بی قانونی برخی از جایگاه ها در سراوان عنوان کرد: توزيع بنزين در خارج از باک خودرو ها در تمامی مجاری عرضه سوخت ممنوع می باشد و در صورت مشاهده تخلف ، برابر مقررات با متخلفين برخورد می گردد.


به گزارش شستون، چندی پیش خبری با عنوان فرياد بی صدای مردم از بی قانونی در جايگاه های سوخت، توزيع بنزين در گالن فرياد سراوانی ها را به عرش رساند در این پایگاه خبری منتشر شد.
 
در این خبر یکی از شهروندان سراوانی در تماس تلفنی که با این پایگاه خبری داشت ضمن گلایه مندی از وضعیت موجود در جایگاه های سوخت و فرآورده های نفتی سراوان، گفت: در ماه اخیر به طور متوالی بنزین در جایگاه های سوخت وجود نداشته که مشکلاتی را برای شهروندان پدیدار کرده است.
این شهروند سراوانی ادامه داد: شنیده می شود پمپ چی ها در قبال گرفتن مقدار پول اضافی، به برخی از افراد بنزین در گالن می فروشند که این موجب شده است که دیگر شهروندان برای ۱۰ لیتر بنزین نیمی از عمر خود را در صفوف طولانی هدر دهند.
 
پس از انتشار این خبر شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان در جوابیه ای اعلام کرد: توزيع بنزين در خارج از باک خودرو ها در تمامی مجاری عرضه سوخت ممنوع می باشد و اين امر به مجاری عرضه منطقه ابلاغ شده و در صورت مشاهده تخلف ، برابر مقررات با متخلفين برخورد می شود.
 
در این جوابیه آمده است که اين شركت به طور منظم از مجاری عرضه بازديد بعمل می آورد و چنانچه موردی مشاهده شود با جايگاهدار برابر قانون برخورد می کند.
 
در ادامه آمده است که شهروندان سراوانی در صورت مشاهده هر نوع تخلف از جمله توزيع سوخت در ظرف، استفاده غير مجاز از كارت های سوخت جايگاه، دريافت وجه اضافی و كم فروشی می توانند مراتب را از طريق تماس تلفنی و يا مراجعه حضوری  به اين منطقه اطلاع دهند تا پيگيری شود.
 
این جوابیه شماره تلفن های شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان جهت برقراری تماس و پاسخگويی به شكايات مردمي در زاهدان و نواحی تابعه را بدين شرح اعلام کرده است.
مركز تلفن ستاد منطقه : 3-33428301
كشيك منطقه :             2-33429101
پيامگير روابط عمومي منطقه : 33349558
ناحيه مركزي زاهدان :          3- 33229981
ناحيه زابل :                       32224100
ناحيه خاش :                      33722040
ناحيه سراوان :                    37626770                   
در پایان جوابیه آمده است که توزيع سوخت برابر سهميه های تعين شده بدون وقفه در جايگاه های سوخت انجام می شود و تمام جايگاه های شهر سراوان در حال فعاليت و عرضه سوخت به شهروندان می باشند.
 
انتهای پیام/م.ش
 


کد مطلب: 9762

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/9762/پاسخ-شرکت-پخش-فرآورده-های-نفتی-منطقه-زاهدان-بی-قانونی-جایگاه-سوخت-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir