هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

جنگ برادرها در دیار کارون/ تقابل شاگردان یحیی و برانکو در آزادی

7 دی 1396 ساعت 9:41

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار در روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.


به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 8 دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.
استقلال خوزستان - استقلال تهران / ورزشگاه غدیر ساعت 15
هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر امروز با برگزاری یک دیدار و تقابل 2 تیم هم نام اهوازی و تهرانی آغاز می شود.
2 تیم فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران روز پنج شنبه هفته جاری در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند و سرمربیان هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز از این دیدار بیرون بیایند.
تیم فوتبال استقلال با برد در هفته هفدهم تلاش می کند تا خود را به جمع مدعیان بالای جدول برساند و از طرفی تیم استقلال خوزستان هم در صدد است تا با پیروزی مقابل تیم آبی پوش پایتخت از قعر جدول فاصله بگیرد.
تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر توانسته تا هفته شانزدهم رقبت های لیگ برتر 6 برد ،5 مساوی،5 باخت،15 گل زده و 9 گل خورده را به ثبت برساند.
شاگردان شفر اکنون با 23 امتیاز رده 6 جدول رقابت ها را بدست آوردند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال همچنین در هفته شانردهم لیگ برتر توانستند در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان برد 4 بر صفر را در کارنامه خود قرار دهند .به همین دلیل آبی پوشان برای رویارویی مقابل تیم هم نام اهوازی از انگیزه بالایی برخوردار هستند و بدون شک آبی پوشان در دیدار هفته هفدهم نیز به دنبال کسب 3 امتیاز مسابقه هستند.
آبی پوشان در صورت برد مقابل استقلال خوزستان می توانند با کسب 3 امتیاز جایگاه خود را تا چند پله در جدول رقابت ها ارتقا دهند.
میلاد زکی پور مدافع تیم فوتبال استقلال تنها محروم آبی پوشان پایتخت است.سجاد شهباززاده نیز تنها مصدوم آبی ها در دیار مقابل استقلال خوزستان است.
تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی توانسته تا هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر 3 برد ،5 مساوی،8 باخت،11 گل زده و 24 گل خورده را به ثبت برسانند.
شاگردان ویسی همچنین تا به اینجای رقابت ها با کسب 14 امتیاز رده چهاردهم جدول را بدست آورده ند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر در دیدار مقابل تراکتورسازی شکست سنگینی را با نتیجه 3 بر صفر متحمل شدند که بدون شک شاگردان ویسی درصدد جبران این نتیجه در دیدار مقابل تیم هم نام تهرانی خود هستند.
کولی بالی ،نصاری و دورقی3 بازیکن استقلال خوزستان هستند که از حضور در دیدار برادران استقلالی محروم هستند.
موسی کولیبالی مدافع استقلال خوزستان با دریافت کارت قرمز، حکیم نصاری و میثم دورقی نیز با 3 اخطاره شدن بازی با استقلال تهران را از دست دادند.
به هر ترتیب ویسی در نبود 3 بازیکن خود کار سختی مقابل شاگردن شفر دارد چرا که آبی پوشان پایتخت به دنبال برد و صعود به بالای جدول هستند.
همچنین عقیل کعبی، فرید بهزادی کریمی و زارع  بازیکنانی هستند که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت مشکلی برای همراهی تیمشان مقابل آبی پوشان پایتخت ندارند.
** سایر بازی ها روز جمعه 8 دی برگزار می شوتد:
 پرسپولیس- تراکتورسازی/ ورزشگاه آزادی ساعت 14:30
طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی روز جمعه ساعت 16:30  برگزار شود اما زمان این بازی تغییر کرد و دو تیم ساعت 14:30 به مصاف هم می روند.
البته مسئولان پرسپولیس درباره زمان بازی اعتراض کردند و خواستار برگزاری بازی در زمان قبلی خود شدند. به هر حال مسئولان سازمان لیگ برتر بیان کردند که بعید است زمان این بازی تغییر کند.
شاگردان برانکو هفته گذشته به علت اشتباه بیرانوند در درون دروازه در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی برابر فولاد خوزستان تعویض کردند.
به هر حال سرخپوشان پایتخت  با وجود تساوی برابر فولاد خوزستان همچنان با  37 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.
بازی های پرسپولیس و تراکتورسازی همواره جذاب و دیدنی بوده است و هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می دهند.
سرخپوشان پایتخت قصد دارند با حمایت هواداران خود از سد تراکتورسازی عبور کنند تا فاصله امتیازی خود را با رقبای خود بیشتر کنند اما کار سختی برابر حریف تبریزی خود دارند.
علیرضا بیرانوند هفته گذشته با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر فولاد خوزستان توانست  رکورد 703 دقیقه آرمناک پطروسیان دروازه بان سابق سپاهان  را بشکند و رکوردار کلین شیت در ادوار لیگ برتر فوتبال شود.
البته این دروازه بان در دقیقه پایانی بازی با فولاد خوزستان گل دریافت کرد و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس سه امتیاز این بازی را از دست بدهد و با یک امتیاز به تهران بازگردد.
وحید امیری هم بازیکن مصدوم پرسپولیس است اما امروز همراه سایر بازیکنان تمرین کرد و به احتمال زیاد به بازی با تراکتورسازی می رسد.
پرسپولیس 6 بازیکن 2 اخطاره داشت که این بازیکنان برابر فولاد خوزستان کارت زردی دریافت نکردند. براین اساس این تیم بدون محروم به مصاف تراکتورسازی می رود.
در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی هفته گذشته پیروزی پر گل برابر استقلال خوزستان بدست آورد. براین اساس این تیم با روحیه بالا به مصاف پرسپولیس می رود.
تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جذب کرده است. جوردی آلمیدا گلر برزیلی به صورت قرضی از باشگاه واسکودو گاما به این تیم تبریزی پیوسته است. مسئولان تراکتورسازی به علت حساسیت بازی با پرسپولیس همه تلاش خود را به کار می گیرند تا مجوز بازی این دروازه بان را بگیرند تا از او در درون دروازه خود برابر پرسپولیس استفاده کنند.  
فاخر تهامی بازیکن تیم تراکتورسازی  از ناحیه مچ پا مصدوم شده است و این بازیکن قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست.
امید عالیشاه بازیکن تراکتورسازی چهره ویژه این بازی است و این بازیکن روز جمعه برابر پرسپولیس تیم سابقش بازی می کند.  
عالیشاه بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی از نیم فصل دوم اجازه بازی برای تراکتورسازی را دریافت کرد  و در هفته های اخیر هم گل های حساسی برای این تیم تبریزی زده است.
گل محمدی سرمربی تراکتورسازی هم برابر پرسپولیس تیم سابقش قرار می گیرد و شناخت خوبی هم از نحوه بازی تیم سابق خود دارد.
پرسپولیس در سه بازی اخیر خود برابر تراکتورسازی  شکست نخورده  و به 2 برد و یک تساوی دست یافته است.
بیژن حیدری، رضا سخندان، حسین ظهیری و مهدی مرجان زاده تیم داوری این بازی هستند و اسماعیل صفیری هم ناظر بازی است.
سیاه جامگان- سپیدرود رشت/ ورزشگاه ثامن مشهد ساعت 14:30
تیم سیاه جامگان هفته گذشته برابر ذوب آهن یک تساوی بدون گل دست یافت. البته این تیم مشهدی با 9 امتیازهمچنان در قعر جدول حضور دارد.
شاگردان عنایتی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برد برابر سپیدرود رشت از وضعیت بحرانی خارج شوند. البته در صورت پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان در انتهای جدول خواهند بود و تغییری در جایگاهشان ایجاد نمی شود.
در آن سوی میدان، تیم سپیدرود رشت هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و با 3 گل برابر تیم نفت تهران به برتری دست یافت. این تیم با برد در این بازی با 15 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.
هر دو تیم به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارند و به طور حتم شاهد یک بازی جذاب از سوی دو تیم خواهیم بود.
علی صفایی به همراه کمک هایش محمد رضا منصوری، مهدی شفیعی و شاهو اصلانی قضاوت این بازی را برعهده دارند. نادر جعفری هم ناظر این بازی است.
گسترش فولاد- ذوب آهن/ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 14:30
تیم فوتبال گسترش فولاد هفته گذشته با پیروزی برابر پارس جم جنوبی تیم رتبه دومی توانست با 23 امتیاز در جایگاه هفتم قرار بگیرد.
این تیم قصد دارد از میزبانی خود نهایت استفاده را کند و برای دومین بار متوالی پیروز شود.
در آن سوی میدان، تیم ذوب آهن هفته گذشته به تساوی برابر سیاه جامگان دست یافت. این تیم قصد دارد با برد برابر گسترش فولاد ناکامی های خود را جبران کند اما کار سختی در تبریز پیش رو دارد.
کمیل غلامی، علیرضا ایلدروم، بابک عباسقلی زاده و علی احمدی تیم داوری این بازی هستند. مسعود مرادی هم ناظر بازی است.
پیکان- پارس جنوبی جم/ ورزشگاه شهدا شهر قدس ساعت 15
شاگردان جلالی هفته گذشته برابر پدیده با نتیجه 1 بر 1 متوقف شدند و با 26 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.
آنها قصد دارند با پیروزی برابر پارس جنوبی جم روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باشند اما کار سختی برابر تیم قدرتمند پارس جنوبی جم دارند.
در آن سوی میدان، تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته با شکست برابر گسترش فولاد نتوانست فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر کاهش بدهد.
شاگردان تارتار چند هفته ای است که نتایج خوبی در لیگ برتر نمی گیرند و باید دید آنها می توانند با برتری برابر پیکان به روزهای خوب خود بازگردند یا نه!
حمید حاج ملک، علی اکبر نوری، رحیم حاجیلو و وحید صالحی تیم داوری این بازی هستند و ایرج نظری هم ناظر این بازی است.
نفت تهران- فولاد خوزستان/ ورزشگاه تختی تهران ساعت 15
 تیم نفت تهران هفته گذشته با نتیجه 3 بر یک برابر تیم سپیدرود رشت شکست خورد و همچنان با 13 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.
این تیم از هفته دهم تا کنون رنگ برد را ندیده است و آتیلا حجازی هم نتوانسته وضعیت این تیم را بهبود ببخشد.
به هر حال شاگردان حجازی قصد دارند با پیروزی برابر فولاد خوزستان نوار ناکامی های خود را قطع کنند اما کار سختی برابر تیم فولاد خوزستان دارند.
در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان هفته گذشته توانست در دقایق پایانی بازی برابر پرسپولیس شکست را با تساوی عوض کند. براین اساس این تیم با روحیه بالا به مصاف حریف خود می رود.
سعید رحیمی مقدم، سعید علی نژآدیان، جواد مداح و ناصر جنگی قضاوت این بازی را برعهده دارند و محمد جواد تقی پور هم ناظر این بازی است.
سپاهان- پدیده/ ورزشگاه نقش جهان ساعت 15:15  
زرد پوشان اصفهانی هفته گذشته برابر سایپا با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شدند. آنها با 16 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارند.
شاگردان کرانچار قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کنند و با برتری برابر پدیده جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.
در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد با تساوی که  برابر پیکان هفته گذشته بدست آورد با 19 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.
به هر حال شاگردان مهاجری قصد دارند با پیروزی بازی های آینده خود کسر 6 امتیاز را جبران کنند اما کار سختی در بازی های پیش رو دارند.
موعود بنیادی فر، مهدی الوندی، قهرمان نجفی و محمد حسین ترابیان تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند و حسین نجاتی هم ناظر این بازی است.
صنعت نفت آبادان- سایپا/ ورزشگاه تختی آبادان ساعت 16:45
تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته شکست سنگینی برابر استقلال تهران خورد. براین اساس این تیم قصد دارد شکست هفته قبل را با حمایت هواداران خود برابر نارنجی پوشان سایپا جبران کند.
در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا با 24 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند. آنها قصد دارند با پیروزی برابر برزیل ایران همچنان در کورس مدعیان قهرمانی باقی بمانند اما کار سختی در آبادان پیش رو دارند.
علیرضا فغانی به همراه کمک هایش هادی طوسی، اسد حاج محمدی و علی بای تیم داوری این بازی را برعهده دارند. حسن کامرانی فر هم ناظر این بازی است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 9797

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/9797/جنگ-برادرها-دیار-کارون-تقابل-شاگردان-یحیی-برانکو-آزادی

شستون
  https://shastoon.ir