800
۰
در مراسم 9دی مطرح شد؛

انسان های بی بصیرت و دلداده غرب صحنه گردانان فتنه 88/ خاموشی فتنه در سایه اتحاد منسجم گونه ملت ایران

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: حماسه 9 دی از این جهت به ایام الله تبدیل شد که این حماسه بعد از کودتای خزنده و خطرناکی که با حمایت بیگانگان برای براندازی تمامیت نظام و انقلاب راه اندازی شده بود، با حرکت خودجوش مردم بصیر ایران اسلامی خنثی شد.
انسان های بی بصیرت و دلداده غرب صحنه گردانان فتنه 88/ خاموشی فتنه در سایه اتحاد منسجم گونه ملت ایران
به گزارش شستون، مراسم 9 دی با شعار تجلی دست قدرت خدا شکست فتنه آمریکایی با حضور فرماندار، امامام جمعه تشیع و تسنن، روحانیون، علما، مدیران دستگاه های اجرایی، دانشجویان و اقشار مختلف مردم  در مسجد جامع علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این مراسم با اشاره به وضعیت طراحی شده توسط دشمن در 9 دی سال 88 برای ملت ایران، گفت: حماسه 9 دی از این جهت به ایام الله تبدیل شد که این حماسه بعد از کودتای خزنده و خطرناکی که با حمایت بیگانگان برای براندازی تمامیت نظام و انقلاب راه اندازی شده بود، با حرکت خودجوش مردم بصیر ایران اسلامی خنثی شد.

وی افزود: کودتای مخملی و رنگینی که فرمان آن دست بیگانگان در خارج کشور و تشنگان قدرت و ثروت در داخل بود، این موضوع را همراهی و میدان داری می شد.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان تلاش شبانه روزی دشمن در داخل مراکز و محافلی که رصد، طراحی و شبکه پردازی انجام می داد، اضافه کرد: دشمن دو دهه کار کرد تا با یارگیری بستری را فراهم کند و در زمان انتخابات از بی بصرتی برخی از کاندیدها بهره برداری کند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری جنگ تحمیلی، قائله قوم گرایی در بلوچستان، خوزستان، کردستان و علم کردن افراد شرور و کشتار انسان های بیگناه را از طراحی های دشمن برشمرد  که این توطئه ها توسط مردم خنثی و دشمن بار دیگر نا امید شد.
وی با اشاره به  فعالیت های تبلیغاتی زیاد در شبکه های مختلف برای یارگیری در داخل کشور توسط دشمن، گفت: افرادی که در فتنه 88 میدان داری می کردند انسان های بی بصیرت و ساده لوحی بودند که دلداده غرب و پشت مرزها بودند و به خوبی آگاه بودند که در پازل و فرمول دشمنان در حال حرکت هستند.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه تمامی حرمت شکنی ها و تمامی آرمان ها و اصول دینی در آن ایام زیر پا گذاشته شد، اضافه کرد:ملت ایران به صورت منسجم و بصیرت گونه با تمام وجود آتش و فتنه را خاموش کردند.
 حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: خواص بی بصیرت به مدت هشت ماه در کشور جبلان دادند، رهنمود های ولی امر مسلمین را زیر پا گذاشتند، در کنار رحمت بی کران انقلاب اسلامی عزتمند شده بودند، رهبری فرزانه انقلاب را تنها گذاشتند که موجب خروش مردم شد که دشمنان را زیر پا له کردند.
وی با اشاره به نا امیدی دشمن از حضور به موقع مردم در خلق حماسه 9 دی، افزود: برای درک حماسه 9 دی مولفه هایی  همچون موقعیت فتنه، بازیگران صحنه، استراتژی شیطان بزرگ، عملکرد مسئولین بی درد و بی درک، ایجاد شکاف میان مردم و نظام، جدایی مردم از رهبری و تفرفه بین اقوام را باید به خوبی باید شناسایی کرد.
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: از عدم اعلام پشیمانی سران فتنه می توان دریافت کرد که آنان خود طراح فتنه و وصل به سرویس های جاسوسی دشمنان بودند که کار فتنه را طراحی کرده  و اگر غیر از این بود دست از فتنه گری و لجاجت می کشیدند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه افراد همراه فتنه مردم انقلابی ایران نبوده اند، خاطر نشان کرد: افراد اندکی که فتنه را همراهی کردند از اول هم به نظام مکتبی رضایت نداشتند و از شعار های فتنه می توان به خوبی درک کرد که صحنه گردانان چه کسانی بودند.
وی با اشاره به عبرت های فتنه، توصیه کرد:  نباید از خط ولایت فاصله گرفت، جنگ نرم و طراحی پیچیده دشمن برای رسیدن به اهداف را قبول کنیم و بفهمیم، حضور مردم جدی گرفته شود و دشمنی دشمن در قالب و شیوه های مختلف فراموش نشود.
 امام جمعه شهرستان سراوان عاشورا مداری، امام محوری، دشمن ستیزی و ایمان دینی مردم را از شاخص های حرکت حماسی 9 دی در سال 88 برشمرد و گفت: اسرائیل، آمریکا، آل سعود و حکام بحرینی نماد شیطان در دنیا هستند که باید متوجه دشمنی دشمنان در لباس اسلام باشیم.

شایان ذکر است؛این مراسم که از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مجری کارشناس این برنامه بوده است.

 انتهای پیام/
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 9828
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *