شاگردان پپ در اندیشه رکوردشکنی/ عملیات غیرممکن توپچی‌های لندن در "هاوتورنز"

10 دی 1396 ساعت 10:21

در چارچوب روز پایانی هفته بیست و یکم لیگ جزیره امروز یکشنبه ۲ دیدار برگزار می‌شود.


به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب روز پایانی هفته بیست و یکم لیگ جزیره  امروز «یکشنبه» ۲ دیدار برگزار شود که در مهمترین مسابقه تیم‌های کریستال پالاس و منچسترسیتی به مصاف هم می‌روند.
کریستال پالاس - منچسترسیتی ۱۵:۳۰
وست برومویچ - آرسنال ۲۰:۰۰
از ساعت ۱۵:۳۰ تیم صدرنشین منچسترسیتی در سلهارست پارک به مصاف کریستال پالاس که در میانه‌های جدول قرار دارد، می‌رود. سیتزن‌ها با توجه به توقف دوباره شیاطین سرخ و پیروزی چلسی این فرصت را دارند تا با کسب ۳ امتیاز بیرون از خانه اختلاف امتیازی شان را با تیم‌های دوم و سوم به عدد ۱۶ و ۱۷ برسانند. با این اختلاف امتیاز ایجاد شده، شاگردان پپ می‌توانند چند هفته زودتر از پایان لیگ قهرمانی شان را جشن بگیرند. گواردیولا نه تنها می‌تواند با پیروزی در دیدار عصر امروز با رکورد ۱۹ پیروزی متوالی که در سال ۲۰۱۴ اتفاقا خودش در بایرن مونیخ به ثبت رسانده بود برابری کند بلکه حتی می تواند با خاطره ای خوش سال 2017 را به اتمام برساند و با فراغی بالا به استقبال 2018 برود.

سیتزن‌ها هر ۱۸ بازی اخیر خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته اند. بنجامین مندی و وینسنت کمپانی به دلیل آسیب دیدگی غایب هستند. حضور جان استونز و فابیان دلف هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شاگردان هاجسون با ۱۸ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول رده بندی جا خوش کرده اند. پالاسی‌ها در ۶ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و ۳ تساوی بدست آورده اند و تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و برای فرار از این منطقه نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز بازی خانگی مقابل سیتی این روز‌ها آماده دارند. مامادو سوخو، دامیان دلانی در این بازی نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم در تمام رقابت‌ها پیروزی از آن سیتزن‌ها بوده است.
ترکیب احتمالی:

بیشتر بدانیم:
*منچسترسیتی در ۱۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز بوده است.
*منچسترسیتی در ۷ مصاف اخیر خود مقابل پالاس در تمام رقابت‌ها پیروز بوده است.
*منچسترسیتی در ۶ بازی اخیر خود مقابل پالاس در تمام رقابت ها، در نیمه اول و دوم پیروز بوده است.
*در ۷ بازی اخیر خانگی پالاس در خانه به طور میانگین بالای ۲.۵ گل به ثمر رسیده است.
*پالاس در ۶ بازی اخیر خود مقابل منچسترسیتی به طور میانگین بیش از ۲.۵ گل دریافت کرده است.
*منچسترسیتی در ۴ بازی اخیر خود در لیگ برتر در نیمه اول و دوم پیروز بوده است.
*منچسترسیتی از ۷ بازی اخیر خود مقابل پالاس، در ۵ بازی کلین شیت داشته است.
در بازی آخر این هفته و از ساعت ۲۰:۰۰ تیم وست برومویچ در هاوتورنز میزبان آرسنال است. شاگردان پاردو نزدیک به ۱۸ بازی است که رنگ پیروزی را به خود ندیده اند و با ۱۵ امتیاز در قعر جدول جا گرفته اند. از زمان آلن پاردیو به جای تونی پولیس آن‌ها تنها موفق به گرفتن ۳ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن شده اند که مطمئنا این تعداد امتیازات نمی‌تواند گره گشای مشکلات طرقه‌های کوهی باشد و برای ماندگاری در لیگ برتر در ادامه بازی هایشان به چیزی شبیه به معجزه نیاز دارند. وست بروم از نظر آمار گلزنی دومین تیم ضعیف لیگ برتر است و در بازی امشب هم باید مقابل آرسنالی صف آرایی کنند که رقابت تنگانگی را با تیم‌ تاتنهام برای کسب عنوان چهارم دارد. ناصر چادلی و جیمز موریسون به علت مصدومیت غایب هستند.

در آن سو توپچی‌ها با ۳۷ امتیاز در رتبه قابل تامل ششم جای گرفته اند. آرسنالی‌ها در ۵ دیدار اخیرشان ۲ پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده اند و روند روبه رشدی را نسبت به شروع فصل در پیش گرفته اند و ونگر به خوبی می‌داند که  تیمش برای قرارگیری در جمع چهار تیم برتر به ۳ امتیاز بازی امشب مقابل وست برومویچ نیاز مبرمی دارد به خصوص که اکنون بازی‌های فشرده لیگ انگلیس در پیش است و جمع کردن امتیازات در این برهه زمانی می‌تواند در آینده کمک زیادی را به این تیم کند. سانتی کازورلا، اولیور ژیرو و آرون رمزی غایبان  این بازی محسوب می‌شوند. ناچو مونرئال هم حضورش مشخص نیست.
/////////////
ترکیب احتمالی:
/////////////
بیشتر بدانیم:
*وست برومویچ در ۱۸ بازی اخیرش در لیگ برتر نتوانسته به پیروزی برسد.
*آرسنال در ۵ بازی اخیرش در لیگ برتر شکست نخورده است.
*وست بروم ۲ بازی خانگی اخیرش برابر آرسنال را با برد پشت سر گذاشته است.
*آرسنال در تمام ۲۳ دیداری که برابر وست بروم در لیگ بازی کرده، به گل رسیده است.
*این ۸۱۱ مین باری است که ونگر در لیگ برتر مربیگری می‌کند. او با حضور در این بازی، می‌تواند رکورد فرگی بزرگ را بشکند و به تنهایی این عنوان را از آن خود کند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 9852

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/9852/شاگردان-پپ-اندیشه-رکوردشکنی-عملیات-غیرممکن-توپچی-های-لندن-هاوتورنز

شستون
  https://shastoon.ir