800
۰
در جمع دانشجویان و اساتید مطرح شد؛

رخنه کردن جریان غرب زدگی در کشور ایران/فتنه 88 قصد توهین به ابا عبدالله الحسین (ع) را داشته است

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: جریان غرب زدگی سال ها است که در کشور و لایه های مختلف آن رخنه کرده و نفوذ پروژه ابتدایی جریان غرب محسوب می شود.
رخنه کردن جریان غرب زدگی در کشور ایران/فتنه 88 قصد توهین به ابا عبدالله الحسین (ع) را داشته است
به گزارش شستون، جلسه بصیرت افزایی به مناسبت سالروز 9 دی با حضور سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی و جمعی از اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.
 
در این جلسه سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با  بیان اینکه حجم تبلیغات در فتنه 88 زیاد بوده و امیدی به نجات انقلاب نبوده است و تنها فرمایشات مقام معظم رهبری مایه دلگرمی مردم محسوب می شده، گفت: جریان غرب زدگی سال ها است که در کشور و لایه های مختلف آن رخنه کرده و نفوذ پروژه ابتدایی جریان غرب محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: حماسه 9 دی معرکه ای بوده که به اذعان تحلیل گران عالم سیاست می توانسته 20 حکومت با نظام سیاسی را سرکوب کرده و براندازی کند.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به افرادی که به بهانه مسائل اقتصادی با شعار هم اسلام، هم قرآن هر دو فدای ایران عده ای را در خیابان ها روانه می کنند، افزود: وقتی حق و باطل در هم آمیخته شود و نتوان حق را تشخیص داد، فتنه رخ داده است.
 
وی تصریح کرد: دشمنان قصد داشتند که بساط نظام جمهوری اسلامی ایران را در عاشورای ابا عبدالله الحسین (ع) جمع آوری کنند و اطمینان داشتند که این اتفاق رخ خواهد داد و هرگز فکر نمی کردند که در نتوانند در فتنه 88 به اهداف شوم خود برسند.
 
کیخا یادآور شد: قشر دانشجو و اساتید باید در زمینه تحقق وعده های مسئولین هوشیار باشند و وعده هایی که مسئولان داده اند را از آنها مطالبه کنند.
 
وی تاکید کرد: دشمنان در فتنه 88 به بهانه انتخابات به ابا عبدالله الحسین (ع) توهین کردند و غرب تمام تلاش خود را داشت تا این فرصت را به تهدید تبدیل کند.
 
جانشين قرارگاه پیشرفت و آبادانی اذعان کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون عده ای است که جانانه جنگیدند، تا این مرز و بوم باقی بماند و پیروز میدان آزادی سوریه ایران اسلامی است.
 
وی در پایان تصریح کرد: امروزه با غفلت ما نسبت به دنیای اسلام ترامپ دیوانه با گستاخی تمام قصد انتقال پایتخت اسرائیل به شهر قدس را دارد و شیطان بزرگ الان خود جوش به میدان آمده که هوشیاری تمام آحاد جامعه را در جهت مقابله با استکبار جهانی می طلبد.
 
انتهای پیام / م.ش
 
 
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 9863
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *