800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

دشمنان در تجمعات غیر قانونی موج سواری می کنند/مسئولین وظیفه دارند مشکلات مردم را رفع کنند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: مسئولین وظیفه دارند که مشکلات مردم را رفع کنند و زمینه را برای برون رفت از کمبود ها فراهم سازند.
دشمنان در تجمعات غیر قانونی موج سواری می کنند/مسئولین وظیفه دارند مشکلات مردم را رفع کنند
به گزارش شستون؛ نماز جمعه این هفته (پانزدهم دی ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین  مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع)  این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: حضور جدی و گسترده روحانیت در میدان جهاد و مبارزه با ظلم و شهادت در راه خدا نکته بسیار مهمی است و روحانیت همیشه باید در جبهه حق و باطل میدان دار باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با زحمات روحانیت به پیروزی رسیده است، افزود: روحانیون و علمای شیعه و سنی باید توجه داشته باشند که نباید در این لباس کار نا پسندی انجام دهند که چهره انقلاب خدشه دار شود.

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: برخی از روحانیون در لباس خود مردم را به گمراهی دعوت می کنند و از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کرده و این درحالی است که روحانیت چهره درخشانی داشته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر گاه روحانیت در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده، پیروز شده است و نمونه آن انقلاب اسلامی ایران می باشد که اگر روحانیت نبود انقلاب به وقوع نمی پیوست.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اذعان کرد: دشمنان اخیرا این تلاش را داشتند که انقلاب اسلامی را با اغتشاشات از بین ببرند و این حرکات توسط گروه های معاند و قسم خورده دنیای اسلام رقم می خورد.

وی با بیان اینکه مردم این آزادی را دارند که به طور قانونی مشکلات خود را بیان و مطالبه کنند، یاد آور شد: دشمنان در تجمعات غیر قانونی موج سواری کرده و انقلاب اسلامی با ماهیت استکبار ستیزی خود خلاف نظام سلطه است.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مسئولین وظیفه دارند که مشکلات مردم را رفع کنند و زمینه را برای برون رفت از کمبود ها فراهم سازند، توضیح داد: مسئولین از گفتن حرفای پوچ دوری کنند و قوه مجریه باید تلاش خود را برای برون رفت از مشکلات مردم داشته باشد.
وی حجاب را یک تکلیف دینی دانست و تاکید کرد: با رعایت حجاب الفت خانوادگی و آسایش زنان در جامعه بیشتر می شود و دین ما بر این امر مهم تاکید دارد.

حجت الاسلام والمسلمین در پایان گفت: حرکت مردم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته که در میدان نبرد در مقابل باطل ایستادگی کردند و دشمنان را به زانو در آوردند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 9929
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *