800
۰
زمستان سرد بدون نفت در سراوان؛

دردی مهلک به نام کمبود نفت بر دردهای مردم/روابط عمومی شرکت نفت زاهدان: شهرستان سراوان با کمبود نفت مواجه نیست

با توجه به اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت اقلام اولیه مورد نیاز مردم بوده ایم حال نوبت به کمبود فرآورده های نفتی از جمله نفت در شهرستان های سراوان رسیده است.
دردی مهلک به نام کمبود نفت بر دردهای مردم/روابط عمومی شرکت نفت زاهدان: شهرستان سراوان با کمبود نفت مواجه نیست
به گزارش شستون؛ با توجه به فصل سرما شهروندان سراوانی در روز های اخیر با کمبود نفت مواجه هستند و به برخی از شرکت های پخش سوخت هنوز نفت نرسیده است که این معضل در کنار افزایش قیمت برخی از کالا ها دردی به درد های مردم افزوده است.

ش.ح یکی از شهروندان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با توجه به فصل سرما و مصرف سهمیه های نفت قبلی گفت: کالا برگ جدید اعلام شده و بعد از گذشت یک ماه هنوز موفق به دریافت نفت نشده ایم.

وی هزینه درمان ناشی از بیماری های فصلی و داشتن فرزند خردسال در خانه را از مشکلات خود عنوان کرد و افزود: با پیگیری های مکرری که از شرکت های توزیع نفت داشته ایم، آنها هم از کمبود نفت حرف می زنند.

شهروند سراوانی با بیان اینکه شرکت ها، نفت خود را خریداری کرده اما هنوز به آنها نفتی داده نشده است، یادآور شد: در کنار افزایش قیمت اقلام اولیه مورد نیاز مردم کمبود نفت در زمستان به درد های مردم افزود شده است.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از اقشار جامعه نفت ذخیره شده خود را مصرف کرده اند، با توجه به سردی هوا خواستار رفع این معضل از سوی مسئولین در اولین فرصت شد.

در پیگیری های شستون در این زمینه روابط عمومی شرکت نفت زاهدان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه شهرستان سراوان با کمبود نفت مواجه نیست، گفت: در شهرستان سراوان سوخت بر اساس قیمت مرز مصرف می شود و نوسانات قیمت سوخت در مرز منجر به ازدهام در جایگاه های سراوان می شود.

 وی با اشاره به اینکه کالا برگ شماره 35 نفت اعلام شده و جهت توزیع 45 روز به آن مهلت داده شده است افزود: این کوپن ها نیاز به جذب و تحویل نفت دارند که اگر به سقف جذب مورد نیاز خود نرسد، تمدید می شود.

روابط عمومی شرکت زاهدان با بیان اینکه توزیع کنندگان فرآورده های نفتی، نفت را خریداری می کنند و بر اساس سهمیه به هر شهرستان نفت تعلق می گیرد، تصریح کرد: نفت شهرستان سراوان از خاش تامین می شود و بر اساس خرید شرکت ها روزانه سهمیه مورد نیاز فرستاده می شود.

وی با اشاره به اینکه شماره های نفت در تابستان جهت ذخیره سازی برای فصل زمستان اعلام می شوند، یادآور شد: وقتی که در فصل سرما امکان توزیع نفت وجود نداشته باشد مردم در این فرصت می توانند از نفت ذخیره سازی شده خود استفاده کنند.

روابط عمومی شرکت نفت زاهدان با بیان اینکه برای شهروندان سراوانی در سال جاری تا کنون 700 لیتر نفت اعلام شده است، توضیح داد: نفت با ماشین های جاده پیما به دست ما می رسد و برای رسیدن نفت به مردم از شهر های دور دست یک بازه زمانی چند روزه طی می شود.

انتهای پیام/م.ش
 
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 9942
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *