800
۰

نتیجه عدم پیگیری مطالبات مردم، فراهم شدن فضا برای سواستفاده گران است/ مسئولین امنیتی به جای ورود به جناح های سیاسی تمرکز خود را برحفظ امنیت کشور بگذارند

حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر گفت: اتفاقاتی که در جاهای مختلف افتاده نشان می دهد مسئولین امنیتی می توانستند بهتر ازاین کار کنند و تمرکز خود را به جای وارد شدن به جناح های سیاسی، بر پیگیری منافع ملی وامنیت کشور بگذارند.
نتیجه عدم پیگیری مطالبات مردم، فراهم شدن فضا برای سواستفاده گران است/ مسئولین امنیتی به جای ورود به جناح های سیاسی تمرکز خود را برحفظ امنیت کشور بگذارند
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم و تاکید معظم له بر تفکیک قائل شدن بین مطالبات به حق مردم و حرکات وحشیانه عده ای خاص گفت: باید بین کسانی که این آشوب ها را سردمداری کردند و جوانانی که در این فضا فریب شبکه های مجازی را خوردند، تفاوت قائل شد و نباید با رویکرد مساوی با آنها برخورد شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین باید در خصوص بالا بردن سطح جامعه و پیگیری مطالبات مردم تلاش داشته باشیم؛ مسئولین باید به مشکلات اقتصادی ملت توجه کرده و بی تفاوت از کنار آن عبور نکنند.
وی با اشاره به اعتراضات مردم در خصوص مشکلات موسسات مالی واعتباری اظهار داشت: به نظر می رسد باید به کوتاهی هیئت رئیسه مجلس توجه کرد که علیرغم اینکه 180 نماینده پیگیر سوال از رئیس جمهور بودند تا نسبت به وضعیت نابه سامان این موسسات پاسخگو باشد، عملی صورت نگرفت.
حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر با تاکید بر اینکه  نتیجه عدم پیگیری مطالبات مردم، فراهم شدن فضای نامناسب برای سواستفاده گران است، تصریح کرد: امیدواریم این حوادث درس عبرتی باشد برای همه کسانی که به نوعی مسئولیت دارند؛ همچنین مسئولین امنیتی باید دقت بیشتری داشته باشند چرا که این ضعف بود که دستگاه های امنیتی ما نتوانستند این مسائل را شناسایی کنند و  قبل اینکه اتفاقی بیفتد با آن برخورد کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امیدواریم مسئولین امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات ما به جای اینکه شعار دهند و رفتارهای سیاسی داشته باشند به وظایف امنیتی خود بپردازند؛ امروز متاسفانه ضعف های فراوانی بوده و اتفاقاتی که افتاد نشان می دهد مسئولین این دستگاه نتوانستند وظایف خود را درست عمل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در جاهای مختلف افتاده نشان می دهد مسئولین امنیتی می توانستند بهتر ازاین کار کنند و تمرکز خود را به جای وارد شدن به جناح های سیاسی، بر پیگیری منافع ملی وامنیت کشور بگذارند.

منبع: دانا
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 9978
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *