800
۰
در همایش مقام و منزلت زن مطرح شد؛

شکست دشمن در عرصه های مختلف نباید به بی تفاوتی نسبت به آنها دامن بزند/والدین با توجه به هجمه فضای مجازی تربیت را به مدرسه واگذار نکنند

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان گفت: والدین نسبت به عملکرد اجتماعی نونهالان خود دقت بیشتری داشته باشند و تربیت را به مدرسه و آموزش و پرورش واگذار نکنند.
شکست دشمن در عرصه های مختلف نباید به بی تفاوتی نسبت به آنها دامن بزند/والدین با توجه به هجمه فضای مجازی تربیت را به مدرسه واگذار نکنند
 
به گزارش شستون، همایش مقام و منزلت زن با حضور سرهنگ پاسدار حسین علی جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه، فریده یوسفی مسئول کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان سراوان و جمعی از بانوان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این همایش سرهنگ پاسدار حسین علی جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه فضای مجازی اعتیاد آور بوده و می تواند آسیب های اجتماعی زیادی را به دنبال داشته باشد، گفت: امروزه آسیب های اجتماعی در کانون خانواده ها نفوذ پیدا کرده و اگر نسبت به مشکلات پیرامون خود بی تفاوت باشیم آسیب آن دامن گیر خودمان می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد نسبت به مشکلات اجتماعی و فرهنگی کنجکاوی دارند و خود دچار آنها شده و مشکلات بزرگ تری را بوجود می آورند، افزود: والدین نسبت به عملکرد اجتماعی نونهالان خود دقت بیشتری داشته باشند و تربیت را به مدرسه و آموزش و پرورش واگذار نکنند.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه دانش آموزان حداکثر 6 ساعت در محیط مدرسه هستند و بعد از آن باید توسط والدین خود تربیت شوند تا به دنبال مسائل حاشیه ای نروند، یادآوری کرد: فرزندان با هوشیاری که دارند به سرعت می توانند در فضای مجازی ورود پیدا کنند که زمینه ناهنجاری در جوامع را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه بانوان شهرستان سراوان با توجه به هجمه دشمنان و استکبار باید رابطه خوبی با پایگاه های بسیج داشته باشند و مشکلات، فرصت ها و پیامد های سیاسی و اجتماعی را رصد کنند، اظهار کرد: حلقه اتصال بانوان با حوزه خوهران بسیج و کانون زنان بلوچ است که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

جاودان فر با بیان اینکه دشمن و استکبار جهانی با راهکارهای متفاوتی به دنبال جبهه جهانی اسلام است، گفت: دشمن هرگز از توطئه و دسیسه های خود دست بر نمی دارد و مردم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

وی با اشاره به مشکلات امنیتی و سیاسی موجود در کشور های سوریه، عراق و بحرین تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و مردم دشمنان ما در منطقه شکست خورده اند و این نباید بر بی تفاوتی نسبت به دشمنان دامن بزند.

جاشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان در ادامه بیان کرد: نقشه های جدید استکبار این است که با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم دارند از اعتراضات مردمی سو استفاده کرده و خسارات زیادی را به بیت المال و مردم وارد کنند.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز دلسوز مسلمانان نیست، گفت: امروز باید بتوانیم با بصیرت و هوشیاری کامل هجمه های دشمن را خنثی کنیم و با توجه به عصر ارتباطات از مسائل روز دنیا با خبر باشیم.
 
انتهای پیام/م.ش
 
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 9990
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *