800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان؛

فتنه با مدیریت بیگانگان به بهانه‌ مشکلات اقتصادی در پوشش اعتراضات مردمی انجام شد/ جهاد در دانشگاه کمتر از جهاد در جببه نیست

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: حوادث اخیر کشور که توسط بیگانگان به بهانه‌مشکلات اقتصادی در پوشش اعتراضات مردمی رخ داد، با هدف خدشه وارد کردن به نظام ‌ رهبر معظم انقلاب بود.
فتنه با مدیریت بیگانگان به بهانه‌ مشکلات اقتصادی در پوشش اعتراضات مردمی انجام شد/ جهاد در دانشگاه کمتر از جهاد در جببه نیست
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مرادی امام جمعه موقت شهرستان سراوان‌ در جمع نماز گزاران جمعه با اشاره به حوادث رخ داده در روزهای گذشته در کشور،گفت: اتفاقاتی که در برخی از شهرهای کشور با مدیریت بیگانگان در راستای تخریب وجهه انقلاب اسلامی در راستای تخریب جایگاه مقام عظمای ولایت به بهانه مشکلات اقتصادی و در پوشش اعتراضات مردمی و با هدف خیانت به نظام توسط منهدام انجام شد.
وی با بیان اینکه این اعتراضات، اعتراض نبود بلکه اغتشاش بود، اظهار کرد: تجمع قانونی آن است که با حکم و مجوز فرمانداری هر شهر با ملاحظه تدابیر امنیتی و ترافیکی و مسائل حساس توسط افراد شناخته شده و نه توسط بیگانگان، جا و مکان آن مشخص شود.
امام‌جمعه موقت شهرستان سراوان ایجاد هر گونه تجمع غیر قانونی را محکوم کرد و ادامه داد: اغتشاش گران باید به اشد مجازات برسند.
حجت الاسلام و المسلیمن مرادی حمایت از حق را بر همگان واجب دانست و از دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی، رئیس جمهور و استانداران و فرمانداران که به راحتی فتنه باطل را خنثی کردند، تشکر کرد.
وی با اشاره به شهادت شهید مصطفی احمدی روشن، تصریح کرد: این شهید از دوران کودکی در یک خانواده انقلابی و‌ فرهنگی جهت اعتلای کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه فیزیک هسته ای تلاش های فراوانی انجام داده است.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: اگر به علوم پایه و علوم فنی در هر کشور توجه شود، قطعا آنها در گسترش علوم نظری موفق تر از خود آن افرادی که در علوم نظری تلاش می کنند، عمل می کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: امروزه پذیرش علم بسیار بالا است، علوم دین با علوم نظری دین مبتی بر وحی و متصل به نور الهی است که تکذیب نمی شود اما گاها داده های آزمایشگاهی تکذیب می شود.
حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه برای تجلیل از مصطفی احمدی روشن باید راه وی را ادامه دهیم، اضافه کرد: امثال احمدی روشن به صورت گمنام در بین جوانان‌وجود دارند که باید به این افراد توجه شود و پژوهانه دانشگاه ها اگر افزایش پیدا کند و در راه درست انجام شود، نتیجه خواهد داد.
وی با بیان اینکه هر کس با پژوهش و آزمایشگاه ها مخالف است حتما مشکل دارد، اظهار کرد: جهادی که در دانشگاه ها توسط دانشجویان انجام می شود، کمتر از جهاد در جبهه و جنگ نیست.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به شهادت شهید نواب صفوی و یارانش و با توجه به فعالیت ۱۰ ساله  گروه فداییان اسلام، افزود: شهید نواب صفوی در نجف زندگی می کرد و هنگامی که متوجه نوشته شدن کتاب هایی علیه مذهب شیعه و مطرح شدن شبهایی علیه این مذهب شد، با مشورت مراجع تقلید به همراه گروهی از جوانان وارد کشور شد که به صورت علنی تفکر صریح شیعی را مبنی بر حکومت شیعی راه اندازی و علنی کرد که این عالم جلیل القدر در ۲۷ دی ماه سال ۱۳۳۴ به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/ الف. د
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 9998
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *