800
۰
در گفتگو با بانوی محجبه ورزشکار سراوان مطرح شد

حجاب رکن اصلی و اساسی موفقیت در جامعه است/سرمایه گذاری غرب برای ترویج بدحجابی و سوق دادن جوانان به سمت اهداف پوچ

بانوی محجبه ورزشکار شهرستان سراوان با اشاره به اینکه رکن اصلی و اساسی موفقیت در جامعه حجاب است، گفت: غرب برای ترویج بدحجابی و سوق دادن فکر و اعتقادات جوانان به سمت اهداف پوچ سرمایه گذاری کرده است.
حجاب رکن اصلی و اساسی موفقیت در جامعه است/سرمایه گذاری غرب برای ترویج بدحجابی و سوق دادن جوانان به سمت اهداف پوچ
به گزارش شستون، مهین خیرخواه شهشتان مسئول ورزش بانوان شهرستان سراوان حدود ۱۴ سال است که در عرصه ورزش حضور فعال و مستمر داشته است. 
وی در گفت و گو با شستون اذعان داشت: از دوره پنجم ابتدایی با چادر و حجاب اسلامی در جامعه حضور داشته است که با اعتقاد  و اختیار کامل از حجاب چادر استفاده کرده است.
این بانوی محجبه در ادامه افزود: اگر فردی وجود حجاب را مانع موفقیت بداند، دارای تفکر اشتباهی است لذا محجبه بودن نه تنها مانع برای موفقیت نیست بلکه رکن اصلی و اساسی موفقیت برای یک خانم با حجاب است.
خیرخواه با اشاره به آیه ۵۹ سوره مبارک که به پیامبر گفته شده است، ای پیامبر به زنان و دختران خود و زنان مومن بگو که خویشتن را به چادر بپوشند، گفت:
   معتقد است که هر شخص مومنی راه موفقیت خودش را می تواند در سخنان گوهر بار  پیامبر (ص) و کتاب قران پیدا کند.
 وی با بیان اینکه وجود حجاب کامل برای حضور در عرصه اجتماع لازم و ضروریست، خاطر نشان کرد: این که حجاب موجب سلب تصمیم گیری می شود  کاملا حرف بدون پایه و اساس است که با اهداف  نابود کردن اعتقادات  افراد پایه گذاری شده است.
 
مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان سراوان اضافه کرد:  با وجود داشتن حجاب توانسته است تحصیلات دانشگاهی را تا فوق لیسانس تربیت بدنی ادامه دهد و همچنین به عنوان مدرس دانشگاه در دو دانشگاه آزاد واحد سراوان و مجتمع آموزش عالی تدریس داشته باشد که با داشتن چهار سال سابقه تدریس در این دو دانشگاه، حدود سه سال است که به عنوان ناجی و مربی در استخرشهرستان سراوان فعالیت دارد.
خیرخواه حجاب را مانع ای برای موفقیت خود ندانست و معتقد است که تبلیغات سوء از طریق شبکه های اجتماعی به اعتقادات افراد نا آگاه تاثیر داشته است.
وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: تبلیغات گسترده   از طرف ماهواره و وجود بی قید و شرط ماهواره در کانون خانواده، اعتقادات را سست کرده‌ و نظر ها را  به سمت این موضوع که حجاب مانع پیشرفت است سوق داده است.
این بانوی محجبه ورزشکار شهرستان سراوان تصریح کرد: داشتن حجاب به اعتقادات و پایبندی به اطرافیان و آشنایان ندارد بلکه  پایبند بودن را به ایمان قلبی فرد و وجود اعتقاد راسخ به بودن حجاب و پذیرش آن توسط شخص بر شمرد.
خیر خواه سرمایه گذاری غرب را در ترویج بد حجابی و  سوق دادن فکر جوانان به سمت اهداف پوچ و بی قید و بند در جوامع اسلامی دانست و افزود: جوانان سرمایه ها و آینده سازان یک کشور هستند که تحت و شعاع قرار دادن اعتقادات جوانان یعنی متکی کردن و وابسته کردن یک جامع به کشور های غربی است.
 
وی قوی تر کزدن اعتقادات در خانواده ها و مدارس، روشنگری در خصوص اهداف شوم و ناپسندانه غرب برای جوانان، قوی کردن ایمان و اعتقادات از راه روش های  دوستانه و  نه جبر و اجبار را از جمله راهکارهای مقابله با دسیسه های دشمن بر شمرد.
مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان سراوان با بیان اینکه رسانه ها نقش بسیار سازنده در جذب افراد به حجاب و عفاف دارند، خاطر نشان کرد: رسانه ها می توانند با درست ایفا کردن نقششان، جایگزین ماهواره ها شوند و خلاف جهت فعالیت ماهواره ها  افراد را به سمت  حجاب و عفاف سوق دهند.
خیر خواه در پایان حجاب و عفاف را مخصوص تمام افراد چه زنان و چه مردان دانست و افزود:  اگر تمامی افراد جامعه دارای  حجاب دل باشند بی شک در اوامر الهی جامعه ای دیروز و موفق خواهیم داشت.
 
 
 
 انتهای پیام/۱۳۱۹
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 3
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *