800
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان/عاملان قتل مسلحانه جوان مهرستانی پس از ۴ ماه فرار به دام افتادند

سردار احمد طاهری از توقیف یک دستگاه کشنده نفتکش و کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در سراوان خبر داد.
توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان/عاملان قتل مسلحانه جوان مهرستانی پس از ۴ ماه فرار به دام افتادند
به گزارش عصرهامون؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی سراوان در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سراوان به گشت، یک دستگاه کشنده نفتکش را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد. طاهری اضافه کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور است که پلیس قاطعانه با متخلفان اقتصادی برخورد می کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هجدهم مهرماه امسال ۲ فرد مسلح ناشناس با سر و صورتی پوشیده با ورود به یک مغازه فروش لوازم خانگی به طرف صاحب مغازه که جوانی ۳۴ ساله بود تیراندازی کردند و با مجروح ساختن وی به سرعت سوار بر خودروی خود شده و از محل متواری شده اند. 

وی افزود: جوان مجروح شده با حضور نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد، ولی بر اثر شدت خونریزی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد. 

طاهری بیان کرد: ۲ نفر از عاملان این جنایت که از قبل با مقتول اختلاف داشتند، شناسایی و مشخص شد متهمان پس از ارتکاب جرم از شهرستان گریخته اند، تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده از حضور مجدد قاتلان در مهرستان مطلع شدند و روز گذشته آنها را در یکی از ایستگاه های بازرسی بین راهی دستگیر و متهمان به جنایت ارتکابی اعتراف کردند و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 24714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *