رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان خبر داد:

خروش مردم در راهپیمایی انزجار گونه نسبت به یاوه گویی های دشمنان

شستون , 17 دی 1396 ساعت 12:41

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان از برگزاری راهپیمایی در روز دوشنبه هجدهم دی ماه جهت اعلام انزجار مردم نسبت به یاوه گوی های دشمن خبر داد.


حجت الاسلام و المسلمین اکبر نیری در گفت و گو با شستون از برگزاری راهپیمایی انزجار گونه مردم سراوان در صبح روز دوشنبه هجدهم دی ماه خبر داد و گفت: راهپیمایی ساعت 9 صبح در خیابان امام خمینی (ره) از فلکه شهرداری تا مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم حضور پر شور و پر رنگی در راهپیمایی داشته باشند و پاسخ کوبنده ای به اغتشاش گران و دشمنان یاوه گوی انقلاب اسلامی بدهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان اذعان کرد: حضور مردم در راهپیمایی و اعلام انزجار نسبت به فتنه دشمنان نقش مهم و بسزایی در پایداری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی دارد.

وی یاد آوری کرد: وقتی مردم در صحنه حضور داشته باشند، می توانند دشمنان دنیای اسلام را مایوس کنند و مشت محکمی در دهان فتنه گران بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین نیری در پایان با بیان اینکه مردم باید مشکلات خود را از طریق قانون پیگیری کنند، گفت: احاد جامعه هوشیار باشند و با حفظ وحدت و همدلی در سایه منویات مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 


کد مطلب: 9954

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/9954/خروش-مردم-راهپیمایی-انزجار-گونه-نسبت-یاوه-گویی-های-دشمنان

شستون
  https://shastoon.ir