800
۰

اصلاح‌طلبان مجبور به حمایت از معتدلین شدند/اصلاح‌طلبان اگر رای داشتند، کاندیدای خودشان رای می‌آورد/ پیش از شروع مجلس 80 نماینده برای حضور در فراکسیون اعتدال به ما امضا دادند

سمیه محمودی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "گفته می‌شود فراکسیون اعتدالی‌ها رای نداشتند و با رای اصلاح‌طلبان وارد مجلس شدند" اظهار داشت: اصلاح‌طلبان اگر رای داشتند کاندیدای خودشان در دور اول رای می‌آورد و مجبور به حمایت از معتدلین نمی‌شدند.
سمیه محمودی
سمیه محمودی
به گزارش شستون،‌ سمیه محمودی عضو هیئت رئیسه فراکسیون اعتدال در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در خصوص آخرین آمار اعضای فراکسیون اعتدال اظهارداشت: 80 نفر از نمایندگان به ما امضا داده‌اند و بعید می‌دانم اعضا از این تعداد بیشتر شود.
 
وی افزود: قبل از شروع مجلس هم همین تعداد امضا گرفتیم و پس از تشکیل مجلس هم همین تعداد از نمایندگان برای حضور در فراکسیون اعتدال به ما امضا دادند.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اعتدال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "گفته می‌شود فراکسیون اعتدالی‌ها رای نداشتند و با رای اصلاح‌طلبان وارد مجلس شدند" اظهار داشت: اصلاح‌‌طلبان حتما گزینه‌ای نداشتند والا از اینکه گفته شود اعتدالی‌ها با رای اصلاح‌طلبان وارد مجلس شدند صحیح نیست.  
 
محمودی تصریح کرد: من دور دومی بودم، گزینه اصلاح‌طلب در دور اول انتخابات رای نیاورد و اصلاح‌طلبان مجبور شدند برای اینکه جریان مقابل وارد مجلس نشود، از من حمایت کنند.
 
وی با بیان اینکه نمی‌شود گفت اعتدالی‌ها رای نداشتند، چرا که وقتی اصلاح‌طلبان خواستند از من حمایت کنند من به آن‌ها گفتم که حمایت شما را به شرطی می‌پذیرم که از یک کاندیدای مستقل حمایت کنید عنوان کرد: اصلاح‌طلبان اگر رای داشتند کاندیدای خودشان در دور اول رای می‌آورد و مجبور به حمایت از معتدلین نمی‌شدند.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اعتدال گفت: رای "اعتدالی‌ها" تلفیقی از آرای اصلاح‌طلبان و معتدلین است.
 
انتهای پیام/نج
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 2083
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *