800
۰

قرارداد هپکو و وزارت راه برای ساخت هزار واحد ماشین‌آلات راهسازی/ پرداخت مطالبات کارگران هپکو ظرف دو هفته/تعیین تکلیف سهامداران هپکو تا آذرماه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: مدیریت استان به منظور خارج کردن شرکت هپکو از رکود، پیگیر انعقاد یک قرارداد جدید با وزارت راه و شهرسازی به منظور تولید هزار واحد ماشین‌آلات سنگین راهسازی در این شرکت است.
rthsre
rthsre
به گزارش شستون؛ ظفر افشون معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ در خصوص نتایج جلسه بررسی مشکلات شرکت هپکو اراک گفت: جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت هپکو اراک و رسیدگی به مشکلات پیش رو عصر یک شنبه ۱۶ آبان با حضور سهامدار عمده هپکو، مدیرعامل شرکت و نماینده کارگران و دستگاه‌های مرتبط برگزار و در این جلسه همه اعضاء در دفاع از حقوق کارگر صحبت کردند.
افشون سرمایه گذاری های صورت گرفته از منابع شرکت هپکو در نقاط مختلف به منظور فراهم کردن رفاه بیشتر برای کارگران را از دلایل مهم به وجود آمدن این شرایط برای شرکت هپکو عنوان کرد و افزود: متاسفانه سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط هپکو سودده نبوده است.
وی افزود: با فشارهایی که مجموعه استانداری به هیات مدیره شرکت وارد کردند، مدیران شرکت مکلف شدند که سرمایه‌گذاری‌های خود را با توجه به شرایط موجود محدود کرده و گسترش ندهند تا شرایط هپکو بهبود یابد.
مطالبات کارگران طی دو هفته آینده پرداخت می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه ظرف دو هفته آینده مطالبات کارگران پرداخت می شود، اظهار کرد: بر اساس برآودهای صورت گرفته میزان مطالبات کارگران شرکت بالغ بر ۶ میلیارد تومان است که قرار شد سه میلیارد تومان تا پنج شنبه این هفته و سه میلیارد تومان مابقی پنج شنبه هفته آینده به حساب کارگران واریز شود.
افشون با اشاره به اینکه به دنبال معرفی سهامدار جدید در هپکو هستیم ادامه داد: سهامدار جدید نیز در این خصوص اعلام آمادگی کرده اما مشکلات انتقال پول به کشور تا کنون مانع از اجرای این اقدام شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد سازمان خصوصی‌سازی تا پایان آذرماه امسال تکلیف سهامداران شرکت را مشخص کند.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت استان به منظور خارج کردن این شرکت از رکود پیگیر یک قرارداد جدید با وزارت راه و شهرسازی است تا تولید بالغ بر هزار واحد ماشین‌آلات سنگین راهسازی به شرکت واگذار شود، با این سفارش شرکت هپکو تا سه سال آینده فعالیت تولیدی خواهد داشت.
جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت هپکو اراک و رسیدگی به مشکلات پیش رو به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی، نماینده سازمان خصوصی‌سازی و مدیران کل و مسئولین مربوطه و مدیرعامل این شرکت عصر روز یکشنبه در استانداری برگزار شد.
 
منبع: دانا
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 3683
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *