800
۰
مدرس حوزه علمیه جالق:

ایجاد تزلزل در اعتقادات اصل تخریب قبور/علما اهل سنت تخریب قبور ائمه (ع) را محکوم می کنند

مدرس حوزه علمیه جالق اظهار داشت: انحراف در اعتقادات مردم و ایجاد تزلزل در اسلام اصل تخریب قبور است.
اثسقاس
اثسقاس
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه شهر جالق در گفت و گو با شستون با بیان اینکه همه مسلمانان در این مورد اتفاق نظر دارند که ائمه و انبیا  (ع) زنده هستند، گفت: تخریب قبور ائمه (ع) از نظر دین و شریعت ممنون و حرام است و هیچ جایگاهی در فکر و اندیشه ها ندارد.
وی با اشاره به اینکه افراطیون در کشور های اسلامی اقدام به تخریب قبور ائمه (ع) و دست بع تجاوز به مقدسات می زنند، اظهار داشت: جامعه اسلامی مخصوصا علما باید جلوی زیاده خواهی های این افراد را بگیرند.
مدرس حوزه علمیه جالق با اشاره به اینکه تخریب قبور انبیا و ائمه (ع) از نظر علما محکوم است و خلاف دین، مذهب و اعتقادات اهل سنت می باشد، تصریح کرد: مخربان قبور هیچ انگیزه دینی ندارند مگر اینکه از یک جایی مجهز و راهنمایی می شوند.
وی خاطر نشان کرد: در حالی که انبیا پایه های اعتقادی ما هستند انحراف در اعتقادات مردم و ایجاد تزلزل در اسلام اصل تخریب قبور است.
 مولوی رئیسی با اشاره به اینکه تعرض به قبور ائمه (ع)  تعرض به ایمان ما است، اذعان داشت: این تخریب یک برنامه طرح ریزی شده از سوی انگلیس است و توسط آنها ساماندهی می شود.
وی با اشاره به فرمايشات پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: به زیارت قبور بروید زیرا آنها شما را یاد آخرت می اندازند.
مدرس حوزه علمیه جالق و رئیس شجره طیبه صالحين تصریح کرد: در سنت نبوی  آماده است که در روزهای دوشنبه و پنج شنبه به زیارت قبور برویم و روح آنها را با دادن خیرات و ذکر فاتحه شاد کنیم.
وی در پایان با بیان اینکه تخریب قبور ائمه را اهل شیعه و تسنن قبول ندارند و مغایر با دین اسلام است، گفت: توصیه ما این است که مسلمانان جهان و پرچم داران وحدت اسلامی با تشکیل جلساتی، اعمال وهابيون را محکوم کنند.

انتهای پیام/1675
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 7611
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *