800
۰
در آیین افتتاح مدرسه دوکلاسه روستای بزم بخش بم پشت مطرح شد؛

مشارکت ۲ میلیارد تومانی خیرین و سازمان نوسازی مدارس در حوزه فضای آموزشی‌ بخش بم پشت/ خیرین اندیشه ساز یاری گر آموزش و پرورش در ساخت مدارس

مدرسه دو کلاسه روستای بزم بخش بم پشت که ماه گذشته کلنگ آن به زمین‌زده شد، عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین و خیرین افتتاح و مورد بهره برداری رسید.
مشارکت ۲ میلیارد تومانی خیرین و سازمان نوسازی مدارس در حوزه فضای آموزشی‌ بخش بم پشت/ خیرین اندیشه ساز یاری گر آموزش و پرورش در ساخت مدارس

به گزارش شستون، مدرسه دو کلاسه روستای بزم از توابع بخش بم پشت با حضور معاون مشارکت های سازمان نوسازی مدارس، معاون برنامه ریزی و امور  عمرانی فرماندار  سراوان، بخشدار بم پشت، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مجمع خیرین مدرسه ساز ، مسئولین محلی، جمعی از فرهنگیان شهرستان، شوراهای اسلامی و معتمدین دهستان کوهک و اسفندک افتتاح شد و مورد بهره برداری قرارگرفت.
 کریم‌زائی بخشدار بم پشت در آیین افتتاح مدرسه دوکلاسه خیرساز روستای بزم از توابع دهستان کوهک و اسفندک ضمن ابراز خوشحالی از ساخت این پروژه در مدت زمان کوتاه، از اقدامات نیکو و مشارکت های خیرین در امر پسندیده مدرسه‌ تقدیر کرد و مدرسه سازی را یکی از ماندگار ترین کارهای نیک در جامعه برشمرد.
وی از اقدام خداپسندانه خیر نیک اندیش ارجمند به دلیل‌ سرمایه گذاری شخصی در پروژه مدرسه روستای بزم قدر دانی کرد و گفت: در سال های اخیر خیز خیرین مدرسه ساز به مناطق کمتر توسعه یافته استان به ویژه بخش بم پشت نسبت به قبل دوچندان شده است که این‌خود جای قدر دانی دارد.
بخشدار بم پشت ادامه داد: در طول چند سال اخیر بیش از ده واحد آموزشی با قریب به ۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان با مشارکت خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان در سطح بخش بم پشت احداث شده است.
کریم زایی ساخت واحد های آموزشی استاندارد در سطح بخش بم پشت را  بیش از ۱۲۰ کلاس درس دانست و اضافه  کرد: ساخت مدرسه برترین عبادت نزد خداوند متعال و بهترین خدمت به خلق به شمار می‌ رود که خیرین سرمایه‌گذاری های بی شماری را در احداث فضای آموزشی انجام داده اند.
وی گفت: اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سراوان بهترین تجارت را در اقدامات خداپسندانه دارند که بخش قابل توجهی از‌مشکلات حوزه آموزشی شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان را با همدلی و اتحاد رفع کرده اند.
نماینده عالی دولت در بخش بم‌پشت با اشاره به اقدامات دولت در راستای مقوله آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: کارگزاران دولت به تحصیل دانش آموزان در شرایط مناسب و برابر معتقد هستند اما این مقوله به تنهایی توسط آموزش و پرورش با توجه به محدودیت های اعتباری محقق نخواهد نشد.
کریم زایی در پایان تصریح کرد:خیرین اندیشه ساز و مدرسه ساز با سرمایه گذاری در احداث مدارس و فراهم سازی شرایط و زیر ساخت های آموزشی در این منطقه علاوه بر کسب اجر معنوی درساخت فضاهای آموزشی یاری‌گر آموزش و پرورش در فراهم ساختن شرایط تحصیل بهتر دانش آموزان و در واقع آینده سازان کشور هستند.
در پایان آیین افتتاحیه مدرسه بزم، به رسم یاد بود با اهدای هدایایی از طرف مجمع خیرین مدرسه ساز و اهالی روستا از ارجمند خیر نیکو اندیش و هیئت همراه تجلیل شد.
شایان‌ذکر است آیین کلنگ زنی این پروژه در ماه‌ گذشته برگزار شد که پس از گذشت یک ماه این مدرسه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ الف.د

 
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 9682
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *