در جمع اساتید و طلاب مطرح شد؛

آموزش و ترویج آموزه های دینی بزرگترین رسالت علما/جدایی علم از دین تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است+تصاویر

شستون , 28 آذر 1396 ساعت 9:23

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: جدایی دین از علم تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است که بدین وسیله قصد ايحاد دشمنی بین مسلمانان را دارند.


به گزارش شستون؛ جلسه ای با حضور مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت، احمد رضا طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان و جمعی از اساتید و طلاب در حوزه علمیه زنگیان شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این جلسه مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه حوزه و دانشگاه یکی از افتخارات مهم امام راحل و انقلاب است و ضربه محکمی به اهداف استکبار وارد کرده، گفت: علم و دانش وظیفه مهمی است که خداوند متعال بعد از ایمان به آن اهمیت داده و یکی از واجبات محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: علم صفتی است که خداوند از صفات خود به انسان ها بخشیده و در مقابل آن جهل می باشد که توسط خدا نکوهش شده است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه علم در اولویت همه کارها قرار دارد و از عمل مهم تر است، یادآور شد: جدایی دین از علم تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است که بدین وسیله قصد ايحاد تفرقه بین مسلمانان را دارند.
 
وی توضیح داد: اسلام بنیاد علمی دارد و اروپا با رویکرد های نادرست خود مبنی بر تفرقه افکنی سخت در جهل و غرق در نادانی است.
 
احمد رضا طاهری در این جلسه با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه از مهم ترین پیامد های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است، گفت: علما در طول تاریخ در تعلیم و تربیت جامعه نقش بزرگی ایفا کرده اند.
وی ترویج و آموزش آموخته های دینی را از شاخص ترین رسالت های علما دانست و یادآور شد: دانشگاه در کنار علما و روحانیون رسالت آموزش علم زندگی را دارد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در ادامه اذعان کرد: در دنیا کسانی که اسلام را رها کرده اند با شکست مواجه شده و جدایی دین از سیاست خارج از شریعت اسلامی می باشد.
 
وی در پایان تصریح کرد: وظیفه حوزه و دانشگاه در این است که ارتباط خود را با همدیگر در جهت توسعه آموزه های دینی و قرآنی بیشتر کنند.

انتهای پیام/م.ش
 


کد مطلب: 9685

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9685/1/آموزش-ترویج-آموزه-های-دینی-بزرگترین-رسالت-علما-جدایی-علم-دین-تفرقه-خطرناک-برنامه-ریزی-شده-غرب-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir