فرماندار سراوان:

ندای مظلومیت مردم فلسطین باید در سطح دنیا فریاد زده شود/ کرونا هم مانع اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل نمی شود

17 ارديبهشت 1400 ساعت 7:50

سعید تجلیلی گفت: شیوع ویروس کرونا هم مانع از اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل نمی شود و ملت ایران این بار از بستر فضای مجازی این روز را به نمایش می گذارند تا اعلام کنند قدس فراموش نشدنی است.


سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از روزهای بسیار مهم و تاثیرگذار است که توسط حضرت امام خمینی رحمة الله نامگذاری شده است، افزود: علت این نام گذاری این است که ندایی از مظلومیت مردم فلسطین باید در سطح دنیا فریاد زده شود.

وی ادامه داد: ملت روزه دار و مومن ایران اسلامی هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان با حضور در میادین و معابر خشم و انزجار خود را از رژیم سفاک، کودک کش و اشغالگر اسرائیل اعلام می کردند تا اعلام کنند مسلمانان ذره ای از مواضع خود مقابل جنایت کاران و زورگویان کوتاه نخواهند آمد.

این مقام مسئول ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز قدس سال گذشته به صورت رژه موتوری و خودرویی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد تا به جهانیان اعلام کنیم، قدس فراموش نشدنی است و هیچ عاملی نمی تواند منجر شود تا مسلمانان نفرت خودت را از این رژیم غاصب اعلام نکنند.

تجلیلی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به جهش جدید کرونا، رژه خودرویی و‌ موتوری برگزار نمی شود، اما با بهره گیری از فضای مجازی این راهپیمایی و اعلام حمایت و همبستگی و سر دادن ندای مظلومیت مردم فلسطین از این طریق به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: نقش مقاومت در منطقه به حفظ تمامیت ارضی قدس و اولین قبله گاه مسلمین بوده که همچنان این آرمان باید زنده و پایدار بماند.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: در سنوات اخیر شاهد عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم غاصب اسرائیل بوده ایم اما این موضوع هیچ خللی در حوزه و حمایت مردم ایران از موضوع قدس نخواهد داشت، قطعا این روابط و سکوت کشورهای عربی خیانت به اسلام با مسلمانان است، عربستان و آل سعود باید بدانند که این حرکت قطعا محکوم است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 22558

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/22558/ندای-مظلومیت-مردم-فلسطین-باید-سطح-دنیا-فریاد-زده-شود-کرونا-هم-مانع-اعلام-انزجار-رژیم-کودک-کش-اسرائیل-نمی

شستون
  https://shastoon.ir